اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

امروز

نمایشگاه خلاقیت‌ها و آثار هنری دانش‌آموزان دشتستان گشایش یافت

نمایشگاه خلاقیت‌ها و آثار هنری و دستی و پخت غذاهای محلی دانش‌آموزان دشتستان گشایش یافت.

نمایشگاه خلاقیت‌ها و آثار هنری دانش‌آموزان دشتستان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ظهر امروز نمایشگاه خلاقیت و کارهای هنری و دستی و پخت غذاهای ساده محلی با حضور مسئولان شهرستان دشتستان در دبستان شاهد لاله برازجان گشایش یافت.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان در این آیین اظهار داشت: تحقیق و پژوهش امری بسیار مهم است و دانش‌آموزان باید در کنار درس و ادامه تحصیل در امر تحقیق و پژوهش نیز ورود کنند.

عباسعلی اسدی افزود: تلاش برای ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان امری بسیار مهم است که از معلمان و مدیران انتظار داریم در این مسیر اهتمام ورزند.

وی اضافه کرد: در تمام مدارس دشتستان شاهد راه‌اندازی نمایشگاه‌های مختلف به منظور معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی و سایر دست‌ساخته‌های عزیزان دانش‌آموز هستیم که نشان دهنده پویایی دانش‌آموزان است.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان خاطر نشان کرد: هفته گذشته شاهد رونمایی از هواپیمایی بدون سرنشین بودیم که کاری بزرگ بود که توسط دانش‌آموزان همین شهرستان محقق شد.

مدیر آموزشگاه لاله نیز گفت: این نمایشگاه با عنوان خلاقیت، کارهای هنری، دستی و پخت غذاهای ساده محلی در دبستان دخترانه شاهد لاله برازجان برپا شده است.

مریم تمیمی افزود: در این نمایشگاه آثاری از دانش‌آموزان در زمینه‌های درسی، علمی و همچنین در زمینه هنری به نمایش گذاشته شده است.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه دانش‌آموزان با الهام گرفتن از دروس کتاب‌های خود اقدام به طراحی و ساخت وسایل کمک درسی و آموزشی و همچنین نمایش نحوه پخت غذاهای سالم محلی کرده‌اند.

این مسئول گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی هنرهای دستی بومی منطقه جنوب در قالب نمایشگاه و کارگاه‌های زنده تولید غذاهای محلی و صنایع دستی و همچنین به منظور آشنایی دانش‌آموزان با صنایع دستی منطقه و تشویق دانش‌آموزان به ساخت صنایع دستی برگزار شده است.

انتهای پیام/2452/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول