اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

مطالعه در سیره حضرت زهرا(س) به تربیت نسل سالم کمک می‌کند

امام جمعه شهرستان خلخال گفت: مطالعه در شخصیت، حقیقت و هویت انسانی و الهی حضرت فاطمه زهرا(س) می‌تواند ما را در ادامه زندگی و تربیت فرزندان و تحویل نسلی سالم به جامعه یاری رساند.

مطالعه در سیره حضرت زهرا(س) به تربیت نسل سالم کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری ظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری شهرستان خلخال با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: فاطمه زهرا(س) پرچم هدایت برای ادامه راه اسلام و معنویت و تداوم‌بخش راه نورانی اسلام بود.

وی عنوان کرد: این بانوی بزرگ با شجاعت، صداقت و اخلاق نیکو در کنار پدر بزرگوار خود پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع) در پایداری دین اسلام نهایت تلاش خود را انجام داد.

امام جمعه شهرستان خلخال گفت: در بیان حقیقت وجود ائمه اطهار(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) زبان و الفاظ ناتوان است و در درک شخصیت والای این بزرگواران ذهن محدود ما قادر به درک عمیق این حقایق نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود به ورود شهدای گمنام به شهرستان خلخال و شهر کلور به عنوان افتخاری برای این منطقه اشاره کرد و یادآور شد: مردم خلخال باید با استقبال مناسب و شایسته از شهدا مراتب قدردانی خود را از شهدای هشت سال دفاع مقدس نشان دهند.

وی افزود: چشم خانواده‌های این عزیزان و دلسوختگان امت ایران به راه است و شهدای گمنام مایه افتخار شهرستان خلخال بوده و مردم ولایی شهر کلور نیز با آغوش گرم پذیرای این مسافران راه شهادت خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان جلسه شورای اداری شهرستان خلخال رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان خلخال با تقدیر از تلاش‌های نیروهای انتظامی، پلیس راه، راهداری، میراث فرهنگی و سایر اعضای ستاد تسهیلات نوروزی از زحمات مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال تقدیر کرد و با اهدای لوح از عبدالرزاق بابایی رئیس جمعیت خلخال تقدیر شد.

انتهای پیام/62008/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول