اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد بوشهر:

قهرمانان ورزشی مروجان فرهنگ استاندارد در جامعه باشند

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بوشهر گفت: باتوجه به اهمیت سلامتی و ایمنی مردم و همچنین تاثیرگذاری قهرمانان ورزشی در جامعه، این قشر باید مروجان فرهنگ استاندارد در بین مردم باشند.

قهرمانان ورزشی مروجان فرهنگ استاندارد در جامعه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رحیم بهره‎مند ظهر امروز در دیدار با مهرداد کرم زاده قهرمان پرتاب دیسک در مسابقات جهانی و پارالمپیک اظهار داشت: با توجه به نفوذ ورزشکاران قهرمان در میان مردم از شما و دیگر قهرمانان ورزشی می‌خواهم سفیر استاندارد باشید و به ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه بپردازید تا سلامتی تک‌تک افراد که اساس و بنیاد تشکیل جامعه‌‏ای سالم است، در کشور نهادینه شود.

وی منش پهلوانی را از خصوصیات ویژه‌ ورزشکاران مسلمان دانست و گفت: قهرمانان ورزشی در سراسر دنیا پراکنده هستند، اما هر جا نامی از زنده‌یاد پهلوان تختی به میان می‌آید، بی‌اختیار احترام همگان را برمی‌انگیزد و این نشان از محبوبیت پهلوانان در قلب عموم مردم دنیاست.

بهره‌مند نیز در این دیدار ضمن ارج نهادن به ارزش‌های ورزش قهرمانی، اظهار داشت: با توجه به کمبود امکانات در استان و همچنین نقص عضو ورزشکاران معلول، رسیدن به موفقیت‌های بین‌المللی ، هنر و دارای ارزش والاست.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بوشهر یادآور شد: معلولیت، محدودیت نیست، بلکه فرصتی است تا انسان با زحمت و تلاش بیشتر و جدی‌تر، با تقویت اعتماد به نفس، قدرت معنوی و جسمانی خود را بالا ببرد و این ویژگی، در قهرمانان ورزشی معلول کاملا مشهود و قابل ستایش است.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول