اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل خبر داد

حضور 6 تیم خارجی در مسابقات صلح و دوستی / اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل از حضور شش تیم خارجی در مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ جام صلح و دوستی در اردبیل خبر داد.

حضور 6 تیم خارجی در مسابقات صلح و دوستی / اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ

غلامرضا یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این مسابقات با حضور شش تیم خارجی و چهار تیم داخلی برای اولین بار در این سطح در استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مسابقات از کشورهای آذربایجان، گرجستان،‌ روسیه، افغانسان، عراق و ترکیه ورزشکارانی حاضر خواهند شد که مجوز حضور آنها از طریق وزارت ورزش و جوانان و نهاد برون مرزی گرفته شده است.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل یادآور شد: ما اولین هیئتی هستیم که در بین هیئت‌های ورزشی استان و حتی کشور با ارتباط و تعامل بین‌المللی توانسته‌ایم چنین مسابقاتی را برگزار کنیم که از اغلب کشورها بازیکنان در سطح ملی حاضر می‌شوند و از کشور آذربایجان قرار است دو تیم در این مسابقات حضور پیدا کنند.

یعقوبی با بیان اینکه چهار تیم منتخب استان اردبیل، شمال غرب کشور و تیم ملی کیک‌بوکسینگ الف و ب کشور به عنوان تیم‌های داخلی در این مسابقات حاضر می‌شوند، گفت: مسابقات 12 و 13 اردیبهشت در سالن ورزشی رضا‌زاده برگزار خواهد شد.

وی به مشارکت چندین شرکت همراهی‌ کننده و اسپانسر با اولویت تبلیغات محیطی در برگزاری این مسابقات اشاره کرد و بیان داشت: جوایز این مسابقات حکم، مدال و کمر‌بند طلایی خواهد بود.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل افزود: این مسابقات در هفت وزن بزرگسالان و پنج وزن جوانان برگزار می‌شود که ما به رغم محدودیت منابع مالی و بدهی‌هایی که از سال‌های گذشته داشتیم مصمم شدیم تا این مسابقه را برگزار کنیم که امیدواریم در این زمینه سایر نهادها نیز یاریگر ما باشند.

یعقوبی تصریح کرد: هر چند برگزاری مسابقات در سطح بین‌المللی وظیفه فدراسیون است اما ما در یک کار ابتکاری سعی کردیم توانمندی خود را در این رشته به نمایش بگذاریم و مسابقات را در سطح بین‌المللی برگزار کنیم.

این مسئول به دعوت از چهار داور ملی و همچنین چهار داور از اعضای داوران استان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: از پنج داور خارجی نیز دعوت کردیم تا در این مسابقات قضاوت کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تیم‌های شرکت‌کننده را از تیم‌های قدر در رشته کیک‌بوکسینگ توصیف کرد و گفت:‌ 11 اردیبهشت ورود تیم‌ها و وزن‌کشی را تا ساعت هشت شاهد خواهیم بود سپس دوره بازآموزی داوری نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/62004/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول