اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان:

بوکس اصفهان پیشرفت چشمگیری داشته است

خبرگزاری فارس: در حال حاضر پیشرفت چشمگیری را نسبت به دوره‌های گذشته در بوکس استان اصفهان شاهد هستیم.

بوکس اصفهان پیشرفت چشمگیری داشته است

مهدی شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: رقابت‌های بوکس قهرمانی باشگاه‌های استان به مدت پنج شب با حضور 18 تیم و 114 ورزشکار در سالن 17 شهریور استان اصفهان برگزار شد.

وی ادامه داد: سیروس اسفندیاری، اکبر آرپناهی، سعید پناهی، ولی‌الله قاسمی، رحیم ملک محمدی،علیرضا کریمیان، یوسف فضل‌الهی، پیمان امیری، محمدعلی شهیدی و احسان اسد‌زاده در اوزان مختلف عناوین نخست این دوره‌ از رقابت‌ها را کسب کرده‌اند.

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان تصریح کرد: در مجموع نیز تیم‌های شهدای شهرستان رتبه نخست، تختی اصفهان دوم و آکادمی پرورش اندام خاقانی مقام سوم این مسابقات را به دست آورده‌اند.

وی با بیان اینکه همچنین کمیته هیئت ژوری این رقابت‌ها بر عهده غدیر کاظم‌زاده، مجید رمضان‌پور، علیرضا قاسمی و داوری این مسابقات نیز بر عهده شریفی‌پور، تمیم، رستمی نیکو، شهرستانی، سلیمی، صفایی، مسعود شفیعی، راستی، اعرابی و سیاحی بوده است، افزود: در پایان این رقابت‌ها به بوکسور‌های برتر استان و پیشکسوتان و مربیان منتخب استان لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

شفیعی با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد رشد و پیشرفت روز‌افزون این رشته در سطح استان اصفهان هستیم به صورتی که تعداد شرکت‌کننده‌های این دوره نسبت به دوره گذشته بسیار بالاتر رفته بود، تأکید کرد: در اینجا لازم می‌دانم از زحمات رمضان‌پور به عنوان رئیس هیئت ، تیم آکادمی پرورش اندا‌م خاقانی و نیکویی، هیئت رئیسه بوکس محمد رجبی، اکبر میرزا‌خانیان، و نادر جعفر یوسفی که در این پنج شب هیئت بوکس را در برگزاری هر چه بهتر این رقابت‌ها یاری کردند تشکر کنم.

وی اضافه کرد: لازم به ذکر است جوایز نفرات نخست این دوره از رقابت‌ها از سوی آکادمی پرورش اندام خاقانی و باشگاه فولاد ماهان به قهرمانان بوکس استان اصفهان اهدا شد.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول