اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید هیئت بوکس مازندران:

بوکس مازندران را به جایگاه اصلی‌اش می‌رسانیم

سپرست جدید هیئت بوکس استان مازندران گفت: بوکس مازندران را به جایگاه اصلی‌اش می‌رسانیم.

بوکس مازندران را به جایگاه اصلی‌اش می‌رسانیم

علی بابایی‌کارنامی سرپرست جدید هیئت بوکس مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: قبل از اینکه هیئت بوکس را قبول کنم سه هیئت دیگر هم به بنده پیشنهاد شد که بنده بوکس را قبول کردم چرا که این ورزش خیلی مظلوم است.

وی در ادامه افزود: روز گذشته بازدیدی که از سالن‌های بوکس استان داشته‌ام متوجه این نکته شدم که بوکس با این جایگاه در استان یک دفتر کار ندارد.

این مسئول با پراهمیت خواندن این ورزش و نداشتن جایگاه مناسب خاطرنشان کرد: ورزش بوکس از سال‌های دور همانند کشتی و فوتبال، در کشور دارای جایگاه بود ولی باید با برنامه‌ریزی درست و تدوین شده این ورزش را به جایگاه اصلی‌اش سوق دهیم.

بابایی درباره اسپانسرینگ افزود: در بحث اسپانسرنیگ می‌توانیم قوی عمل کنیم چرا که با وجود کارخانجات و سرمایه‌گذاری‌های خوب استان و کمک گرفتن از این افراد کمی به این ورزش رونق دهیم.

وی درباره بحث تعامل با اصحاب رسانه بیان کرد: باید با رسانه‌ها تعامل داشت چرا که آنها هستند که با نقد و انتقاد درست راه را از بیراه گوشزد می‌کنند البته کمک این افراد به هیچ وجه نباید نادیده گرفته شود.

 بابایی در ارتباط با اینکه این ورزش زیر ساخت نامناسبی دارد، گفت: با برنامه‌های کوتاه مدت درست می‌توان گوشه‌ای از مشکلات این رشته را التیام داد تا در بحث زیرساخت‌ها بتوانیم برنامه اصلی‌مان را اجرایی کنیم چرا یک المپیکی باید مسافتی 100 کیلومتری را برای تمرین بپیماید.

سرپرست هیئت بوکس استان مازندران در پایان در مورد جلسه هم‌اندیشی با روسای هیئت‌های شهرستان‌ها افزود: جلسه‌ای دو ساعته را با هیئت‌های شهرستان انجام دادیم و خواستیم تا روسای شهرستان‌ها برنامه‌هایشان را ارائه کرده تا بتوانیم به کمک هم سطح این ورزش را ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/86017/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول