اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس مازندران:

فدراسیون به‌ زور خواستار استعفایم است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس مازندران گفت: فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان مازندران به زور خواستار استعفایم هستند.

فدراسیون به‌ زور خواستار استعفایم است

حسین جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: رئیس فدراسیون بوکس و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به من فشار وارد می‌کنند که از سمت ریاست هیئت بوکس مازندران استعفا دهم.

وی با بیان اینکه خودم هم علت این فشارها را نمی‌دانم، ابراز داشت: از مدیرکل ورزش و جوانان استان دلیل این موضوع را جویا شدم که ایشان در پاسخ به من گفت؛ دلیلش این است که رئیس فدراسیون خواهان استعفای شما است.

رئیس هیئت بوکس مازندران از حضور بوکسور مازندرانی در رقابت‌های 2012 لندن خبر داد و اذعان داشت: مهدی طلوتی ورزشکار بابلسری پس از 12 سال موفق به کسب سهمیه المپیک شد و با شایستگی از این رقابت‌ها کنار رفت.

جعفری همچنین از حمایت و حق‌جانبی دو بوکسور مازندرانی در اردوی تیم ملی قبل از المپیک به نام‌های جاسم دلاوری و حسن کاردگری خبر داد و اظهار داشت: هیئت بوکس مازندران با توجه به کمترین امکانات در رده سنی پایه نیز عملکرد خوبی داشت.

رئیس هیئت بوکس مازندران اذعان داشت: فکر می‌کنم علت فشارهای مدیرکل و معاون ایشان برای استعفای من به خاطر مسائلی که در گذشته در بحث کنار مجتبی فرجی از ریاست هیئت بوکس استان باشد.

وی گفت: فرجی ریاست هیئت بوکس استان را برعهده داشت و هم‌زمان رئیس هیئت بوکس شهرستان آمل نیز بود و این خلاف قوانین بود که با اصرار پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان سابق استان، وی از هیئت استان کنار گذاشته شد.

جعفری تصریح کرد: این مخالفت و اختلافات از زمان برگزاری مجمع هیئت بوکس استان از سال گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

رئیس هیئت بوکس مازندران در پایان با تأکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی از سمت خود استعفا نخواهد داد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از سوی دوستان، دلایل قانع‌کننده‌ای برای استعفایم نشنیده‌ام، بنابراین با قدرت به کارم در هیئت بوکس مازندران ادامه خواهم داد و لحظه‌ای هم به استعفا فکر نخواهم کرد.

انتهای پیام/86005/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول