اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبر داد

تشکیل کمیته خلیج فارس در مجلس

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: مجلس اخیراً کمیته خلیج فارس را تشکیل داده تا دفاع جانانه‌ای از این آبراه حساس در برابر تهدید دشمن داشته باشد.

تشکیل کمیته خلیج فارس در مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیرمؤذن عصر امروز در نشست با جمعی از منتخبان اولین جشنواره پویانمایی خلیج فارس در اردبیل اظهار داشت: خلیج فارس به یک نقطه حساس و همچنین از دیدگاه غرب معبر اصلی و اساسی تبدیل شده که عده‌ای به هر نحوه ممکن تلاش می‌کنند تا آرامش این منطقه به هم بخورد.

این نماینده مجلس نهم با بیان اینکه ملت ایران در پاسداشت مجد و شرف اسلامی، دینی و اعتقادی خود هرگز اجازه دخالت در این آبراه حساس را ندادند، تصریح کرد: این ادعا از روحیه حماسی ملت ما دور است که نظام غرب سعی می‌کند ملت ایران را نسبت به اهمیت و جایگاه خلیج فارس بی‌اعتنا نشان دهد تا از این طریق بتواند اهمیت و جایگاه خلیج فارس را به هر نحوه ممکن زیر سئوال ببرد.

پیرمؤذن با قدردانی از همت هنرمندان کشوری در خلق آثار گران‌سنگ با محور خلیج فارس خاطرنشان کرد: اگر آذربایجان سر ایران است، خلیج فارس نیز قلب و روح مردم سرزمین ایران است که همیشه و در طول تاریخ سعی کردند با شجاعت تمام از این آبراه صیانت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو فراکسیون رهروان ولایت در ادامه سخنان خود به جایگاه هنرمندان و روحیه حماسی آنها در خلق آثار ارزشمند ملی، دینی و ارزشی اشاره کرد و ادامه داد:‌ هنرمندان ما امروز در خط مقدس حماسه سیاسی و اقتصادی قرار دارند، چراکه در سنگر تدوین نقش و رسالت حساس خود سعی می‌کنند، وظیفه خطیر خود را به هر نحوه ممکن انجام دهند.

وی در ادامه اضافه کرد: در حمایت از قشر مظلوم هنرمندان و فرهیختگان این جامعه قانون اصلاح لایحه حمایت از هنرمندان و مؤلفان در دستور کار مجلس است که امیدواریم هرچه زودتر با طرح و تصویب آن بخش عظیمی از مشکلات این قشر فرهیخته برطرف شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان با یادآوری اینکه هنرمندان ما در عرصه‌های مختلف توان و قدرت مضاعف خود را به نمایش گذاشتند، بیان کرد: هنرمندان ما با پایبندی به اصول اخلاقی و ارزشی همیشه سعی داشتند تا توان مضاعف خود را در عرصه خلق حماسه‌های جاودانه به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/62008/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول