اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سومین جشنواره بین المللی فرهنگی - هنری خلیج فارس خبر داد

نمایش آثار برجسته جشنواره ملی عکس خلیج فارس در بوسنی و هرزگوین

دبیر سومین جشنواره بین المللی فرهنگی - هنری خلیج فارس از برنامه‌ریزی صورت گرفته برای نمایش آثار برجسته نخستین جشنواره ملی عکس خلیج فارس در کشور بوسنی و هرزگوین خبر داد.

نمایش آثار برجسته جشنواره ملی عکس خلیج فارس در بوسنی و هرزگوین

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، همایون امیرزاده در آیین پایانی نخستین جشنواره ملی عکس خلیج فارس که در بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: پس از برگزاری موفقیت آمیز دو دوره جشنواره فرهنگی - هنری خلیج فارس، تنوع و فراگیری این جشنواره در کشور محقق شده که علت آن آغاز شدن مخلصانه کار در هرمزگان بوده است.

وی با بیان اینکه هرمزگان می‌تواند پیوستی به اندازه جهان داشته باشد، ادامه داد: عکس هرمزگان در پنج سال اخیر از محاق و گرد و غبار ابهام و انزوا خارج شده و تا آنجا پیش رفته که امروز مدعی است و تنه به تنه دیگر نقاط کشور می‌زند.

امیرزاده ظرفیت‌های فرهنگی و هنری هرمزگان را بی‌بدیل دانست و افزود: حضور بیش از 450 عکاس و خلق بیش از چهار هزار و 500 عکس در نخستین جشنواره ملی عکس خلیج فارس که به همت هنرمندان و مسئولان هرمزگان برگزار شد، قابل تحسین است.

دبیر سومین جشنواره بین المللی فرهنگی - هنری خلیج فارس از برنامه‌ریزی صورت گرفته برای نمایش آثار برجسته نخستین جشنواره ملی عکس خلیج فارس در بوسنی و هرزگوین خبر داد و بیان داشت: این موضوع جای بسی افتخار دارد و به زودی این آثار به مقصد اروپای شرقی پرواز می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: هدف طراحی شده برای جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس در دوره سوم فراگیری آن بود که خوشبختانه این مقصود محقق شده است و از امروز به بعد، به منظور تثبیت این جشنواره باید به سمت کیفی سازی بخش‌های مختلف آن پیش رویم.

انتهای پیام/88001/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول