اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

برگزیدگان جشنواره موسیقی خلیج فارس در خراسان شمالی مشخص شدند

برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره موسیقی نواحی خلیج فارس از سوی هیئت داوران این جشنواره اعلام شدند.

برگزیدگان جشنواره موسیقی خلیج فارس در خراسان شمالی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از ستاد خبری  نخستین جشنواره ملی نواحی خلیج فارس در خراسان شمالی ، هیئت داوران این جشنواره متشکل از  "هوشنگ جاوید" ، " هادی منتظری"  و " حسین حصاری"  برگزیدگان بخش‌های مختلف  آن به شرح  ذیل است: 

*در بخش گروه نوازی:

رتبه دوم : گروه جولان  به سرپرستی "موسی‌الرضا ولی نژاد" از خراسان شمالی   و  گروه  موسیقی " آساک" به سرپرستی" رضا غلامی" از  خراسان رضوی  به طور مشترک به عنوان رتبه دوم  انتخاب شدند .

در این بخش هیئت داوران رتبه اول و سومی معرفی نکرد.

*در بخش تکنوازی:

هیئت داوران در رشته  تکنوازی قشمه رتبه اول اعلام نکرد و از میان هنرمندان شرکت کننده "جهانگیر شکوهی" ، "محمدعلی آبادی"  از استان خراسان شمالی را مشترکا حائز رتبه دوم  و "حسین طی بود"  نیز از این استان را به عنوان رتبه سوم اعلام  کرد.

همچنین در تکنوازی دوتار جنوب خراسان هیئت داوران" مجید محولاتی رضایی"  و "حسن عابدینی"  هر دو از استان خراسان رضوی  را به طور مشترک حائز رتبه دوم  اعلام کرد و در این بخش نیز رتبه اول و سوم اعلام نکرد.

بر اساس رأی هیئت داوران  در بخش تکنوازی دوتار شمال خراسان  با اجرای  نوازندگی تنها "علیرضا امانی" از استان خراسان رضوی  و "غلامحسین غلامی بزآباد" از  خراسان شمالی  را  مشترکا  حائز رتبه اول  و "حسن تایانلویی بیک" نیز از خراسان شمالی  به عنوان  برگزیده  دوم  معرفی کرد  و این بخش رتبه سوم نداشت.

اعضای هیئت داوری آثار موسیقایی این جشنواره  در بخش تکنوازی  با  روایت خوانی به همراه دوتار "رضا علی اکبری" و  "رحیم رضایی"  هر دو از خراسان شمالی  به طور مشترک  دوم  و "محمد مهدی گوهری" بجنورد، "محمد حسن پور"  نیز  از خراسان شمالی مشترکا به عنوان نفرات  برگزیده در رده سوم  معرفی و رتبه اولی اعلام نکردند.

هیئت داوران  در این بخش "احمد سجادی " از هنرمندان  جوان  خراسان شمالی  لوح تقدیر هیئت داوران  را دریافت کرد.

همچنین  برای خلق تصاویر  ماندگار اساتید  موسیقی مقامی از "حسن فرهادی" هنرمند  و عکاس بجنوردی نیز به شکل ویژه تقدیر شد.

در این مراسم همچنین از گروه‌های  موسیقی و تکنوازانی که به شکل ویژه و به عنوان میهمان به هنرنمایی پرداختند نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/63002/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول