اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای اشتغال استان بوشهر تصویب شد

طرح ایجاد مرکز تحقیقات طب باروری و ناباروری خلیج فارس

در نشست شورای اشتغال استان بوشهر طرح ایجاد مرکز تحقیقات طب باروری و ناباروری خلیج فارس تصویب شد.

طرح ایجاد مرکز تحقیقات طب باروری و ناباروری خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، صبح امروز در این نشست همچنین مقرر شد 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات اعتباری این پروژه از طریق بانک صادرات پرداخت شود.

استاندار بوشهر در این نشست با تاکید بر توسعه سرمایه‌گذاری در بخش صنایع کوچک و متوسط افزود: با توجه به اینکه این استان دارای صنایع مادر در بخش‌های گوناگون است ایجاد صنایع کوچک و متوسط بسیار جواب می‌دهد.

وی با بیان اینکه حماسه اقتصادی زیرساخت حماسه سیاسی است، گفت: اگر قرار است حماسه سیاسی در کشور ایجاد شود، بسترهای این حماسه ایجاد آرامش روحی و امنیت اقتصادی بوده که ایجاد اشتغال و مهار تورم و گرانی زمینه‌ساز این آرامش است.

وی با تاکید بر تثبیت مشاغل فعلی افزود: این مشاغل که در بخش‌های مختلف است، باید تثبیت شود و برخی از واحدهای تولیدی و کارخانجات که ورشکست و تعطیل شده‌اند باید برای رونق آنها تدبیر کرد.

استاندار بوشهر ارائه شغل‌های جدید وظیفه مسئولان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها اعلام و تصریح کرد: از فرصت‌های شغلی که در سواحل طولانی استان فراهم است تاکنون استفاده نشده است که می‌توان صدها شغل در سواحل استان ایجاد کرد.

حسنوند بر نظارت بیشتر از نحوه هزینه کرد تسهیلات اشتغالزایی تاکید کرد و گفت: نظارت بر پرداخت تسهیلات باید بیشتر شود تا این اعتبارات در جای خودش در جهت رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال هزینه شود.

در این نشست طرح ایجاد مرکز تحقیقات طب باروری و ناباروری خلیج فارس تصویب و مقرر شد 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات اعتباری آن از طریق بانک صادرات پرداخت شود.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول