اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت مدیران و کارشناسان برق

گردهمایی نظام مشارکت در اداره برق‌ کرمان برگزار شد‌

‌مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان گفت: با حضور تعدادی از مدیران و کارشناسان گردهمایی نظام مشارکت در اداره برق شمال کرمان برگزار شد.

گردهمایی نظام مشارکت در اداره برق‌ کرمان برگزار شد‌

محمود شهبا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با حضور تعدادی از مدیران و کارشناسان گردهمایی نظام مشارکت در اداره برق شمال کرمان برگزار شد.

شهبا بیان داشت: این گردهمایی با توجه به نقش مشارکت تمام کارکنان یک سازمان در افزایش بهره‌وری نظام پیشنهادات با محوریت نهادینه کردن تفکر، خلاقیت و نوآوری در میان کارکنان‌ برگزار شد.

وی افزود: در این گردهمایی یک روزه در راستای اهمیت مشارکت کارکنان در تصمیم‌گیری‌های شرکت و چگونگی تفکر پیرامون مسائل کاری در قالب ارائه پیشنهاد و راهکارهای ترغیب کارکنان به ایجاد بهبودهای کوچک و مستمر در حوزه کاری خودشان بحث و تبادل نظر و بر نظام پیشنهادات‌، نظام خلاقیت فردی‌، پژوهش‌های کوچک و ایجاد بهبودهای فراوان ‌در حوزه‌های مختلف سازمان تاکید شد.

شهبا ماموریت اصلی نظام پیشنهادات‌ را ایجاد فرهنگ ترغیب و تشویق کارکنان و برداشتن گام‌های کوچک‌، مستمر و رو به جلو در زمینه کاری تمام افراد دانست.

وی عنوان کرد: همچنین نشست بازنگری سیستم‌های مدیریت با حضور مدیر‌عامل‌، معاونان و جمعی از مدیران سازمان در این مجموعه برگزار شد.

شهبا هدف از برگزاری این نشست را حصول اطمینان از تداوم تناسب‌، کارآیی و اثر‌بخشی سیستم‌های مدیریت‌، کیفیت و مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی عنوان کرد و افزود: در این نشست تمام‌ موارد الزام شده استانداردها‌‌ در ارتباط با بازنگری مدیریت ‌اتخاذ شد.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول