اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

اجرای قانون زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: اجرای صحیح قانون زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است.

اجرای قانون زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز در دومین جلسه پیشگیری از جرائم انتخاباتی در سالن شهید بهشتی دادگستری اظهار داشت: اقدامات این ستاد صرفاً برای پیشگیری از تخلفات احتمالی انتخابات و شناسایی آسیب‌ها و رصد کردن فضای انتخاباتی استان است.

وی به سفرهای استانی کاندیداهای احتمالی انتخابات اشاره کرد و تشکیل یک مرجع رسمی در کشور برای سازماندهی سفرهای انتخاباتی را یک ضرورت دانست.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بیان داشت: امکانات دولتی نباید در اختیار شخص کاندید قرار گیرد بلکه در اصل انتخابات می‌توانیم از امکانات دولتی استفاده کنیم.

حمیدی فضای دانشگاه‌ها در بحث انتخابات را بسیار مهم دانست و افزود: دانشجویان یکی از قشرهای تاثیرگذار در انتخابات هستند و امیدواریم در انتخابات پیش رو خط قرمزها رعایت شود.

این مسئول ادامه داد: ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی نه کار اجرایی انجام می‌دهد و نه کار نظارتی بلکه وظیفه این ستاد به عنوان تشکیلات قضایی شناسایی آسیب‌ها و جلوگیری از وقوع آن است.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اجرای قانون مشارکت مردم در انتخابات را بالا می‌برد اذعان داشت: اگر قوانین انتخاباتی درست اجرا شود زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به وجود می‌آید.

حمیدی از همه دستگاه‌ها خواست فضای انتخاباتی استان را رصد تا جرائم و آسیب‌های احتمالی شناسایی و از وقوع آنها پیشگیری شود.

انتهای پیام/75005/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول