اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آبیک:

وحدت مسئولان برای تحقق حماسه سیاسی ضروری است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک گفت: وحدت مسئولان برای تحقق حماسه سیاسی و همچنین حفظ ارزش‌های الهی و اسلامی ضروری است.

وحدت مسئولان برای تحقق حماسه سیاسی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، رضا اسفندیاری در جلسه ستاد گرامیداشت ارتحال امام راحل شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان باید با هماهنگی، تعامل و وحدت رویه در راستای اجرای برنامه‌های مختلف به ویژه ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) گام‌های مؤثری بدارند.

وی افزود: مسئولان باید در آستانه انتخابات بدون پرداختن به حواشی، در راستای رسیدن به اهداف متعالی اسلام و نظام گام بردارند.

این مسئول ادامه داد: وحدت مسئولان هر چه قدر بیشتر در جامعه حاکم باشد، برکات بیشتر خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک خاطر نشان کرد: مسئولان باید با تعامل و همفکری با انجام وظایف خود به نحو احسن، پرچم اسلام را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) بسپارند.

اسفندیاری اضافه کرد: مسئولان در برگزاری هر چه بهتر مراسم گرامیداشت ارتحال امام راحل باید تلاش کرده تا افکار امام راحل بیشتر و بهتر به جهانیان شناسانده شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته 2 هزار و 61 آبیکی به مرقد امام راحل اعزام شده بودند که سهمیه امسال در چند روز آینده مشخص می‌شود.

این مسئول بر تهیه و تأمین اتوبوس و مینی‌بوس برای اعزام زائران به مرقد امام راحل از طرف مسئولان حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان آبیک تأکید کرد و گفت: از شهرداری آبیک می‌خواهیم که نسبت به فضاسازی و نصب بنر در خصوص ارتحال امام راحل اقدام کند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک از اعزام یک گروه پیشرو در 13 خرداد ماه جاری در مرقد امام راحل خبر داد و اذعان داشت: برای هماهنگی بین زائران آبیکی در مرقد امام راحل چند نیرو به مرقد امام راحل اعزام می‌کنیم.

اسفندیاری بر استقرار یک دستگاه آمبولانس و چادر جمعیت هلال احمر در مرقد امام راحل تأکید کرد.

وی از تشکیل کمیته‌های استقبال از زائران پیاده امام راحل، امنیتی و انتظامی، امداد و نجات و پشتیبانی، حمل و نقل و فضاسازی برای ستاد گرامیداشت امام راحل شهرستان آبیک خبر داد.

روح‌الله چگینی سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک بر استقرار یک تیم از جمعیت هلال‌احمر و نصب چادر هلال احمر در مرقد امام راحل و نیز محسن شالی رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان آبیک بر تأمین و تهیه اتوبوس و مینی‌بوس مورد نیاز برای اعزام زائران به مرقد امام راحل قول مساعد دادند.

علی یحیی‌پور شهردار آبیک نیز بر برپایی ایستگاه صلواتی در ورودی بوستان شهید رجایی، فضاسازی سطح شهر آبیک در ایام ارتحال امام راحل و تهیه پذیرایی برای زائران پیاده مرقد امام راحل قول مساعد داد.

انتهای پیام/77006/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول