اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه فارسان:

دفاع از تفکر شیعی گام نخست تحقق حماسه سیاسی است

فرمانده سپاه ناحیه فارسان گفت: دفاع از تفکر شیعی که توسط شهدا و علمایی همچون شهید مطهری پایه‌ریزی و بنا نهاده شده است گام نخست تحقق حماسه اقتصادی و سیاسی است.

دفاع از تفکر شیعی گام نخست تحقق حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالمحمد سعیدی صبح امروز در نشست فرهنگی سپاه این شهرستان اظهار کرد: راه رسیدن به قرب الهی و بهره‌مندی از معارف عظیم معنوی، کار برای رضای خداست.

وی افزود: حضرت زهرا(س) تنها مدافع حق و ولایت بعد از رحلت نبی مکرم اسلام(ص) بود که تک و تنها از امام زمان خود دفاع کرد و با وجود کثرت دشمنان تنها در راه رضای خداوند گام برداشت و در راه دفاع از امیرالمومنین(ع) شهید شد.

سعیدی با اشاره به همزمانی هفته عقیدتی و هفته معلم، افزود با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای تولید علم و حماسه در زمینه‌های اقتصادی و سیاسی، اولویت اول در زمینه کاری و اجتماعی دفاع از سنگرهای علمی و تفکر شیعی است که توسط شهدا و علمایی همچون استاد شهید مرتضی مطهری پایه‌ریزی و بنا نهاده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان خاطرنشان کرد: با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و ... جامعه‌ای رو به رشد و متعالی خواهیم داشت.

وی در ادامه مطالعه آثار بسیار ارزشمند به جای مانده از متفکر شهید مطهری را لازمه نسل جوان امروز عنوان کرد و گفت: سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری(ره)، علاوه بر ارتقای سطح آگاهی‌های دینی و معرفتی جوانان می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات آنان باشد و از بسیاری از انحرافات احتمالی جلوگیری کند.

سعیدی ادامه داد: شهید مطهری(ره) خادم اسلام و قرآن بود و آموخته‌های خود را در پاسخ‌‌گویی به نیازهای زمانه و رفع شبهات دینی و مبارزه با انحرافات فکری و فلسفی و اعتقادی بکار می‌بست.

انتهای پیام/68001/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول