اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

حماسه سیاسی ملت ایران انتخاب اصلح است

امام جمعه خورموج گفت: حماسه سیاسی ملت ایران انتخاب اصلح است و مردم از این مسیر در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری گام برمی‎دارند.

حماسه سیاسی ملت ایران انتخاب اصلح است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح صبح امروز در دیدار با شماری از خانواده‎های دانشجویان شهید اظهار داشت: مردم ما کسی را انتخاب می‎کنند که ولایت‎پذیری عملی داشته باشد تا پس از این که به قدرت رسید ولایت‎پذیری او تغییر نکند.

مصلح اضافه کرد: خانواده‎های معظم شاهد دین خود را به انقلاب و نظام ادا کردند و امروز وظیفه مسئولان است که نسبت به تکریم پدر و مادر شهدا که یادگاران شهدا هستند، احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.

مصلح با بیان اینکه تکریم شهدا و خانواده شهدا باید سرلوحه نسل امروز در همه عرصه‎های زندگی قرار گیرد، گفت: انتقال ارزش‎ها و فرهنگ شهادت بر دوش همه ماست تا به نسل‎های آینده جامعه منتقل کنیم.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران با توسعه و پیشرفت‎های مهمی همراه شده است و در حال طی کردن پله‌های ترقی است همه اینها مرهون از خودگذشتگی‌های جوانان دیروز است که در 8 سال دفاع مقدس ضمن لبیک به ندای امام خود با دشمن تا بن دندان مسلح به مبارزه پرداختند و پیروز شدند.

امام جمعه خورموج خاطرنشان کرد: وجود شهدا معجزاتی بود که هر کس سعادت و شایستگی آن را ندارد، زیرا شهادت شایستگی می‌خواهد و شهدای ما شایستگی شهادت را داشتند.

مصلح بیان کرد: شهدا برای انقلاب اسلامی جانفشانی کردند و امروز وظیفه همه ما تکریم خانواده شهدا است و این مهم‌ترین وظایف نسل امروز و نسل‏های آینده است.

امام جمعه خورموج با اشاره به نامگذاری امسال از سوی امام خامنه‎ای به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: مردم ما به این نتیجه رسیده‎اند که تنها راه برون رفت از تمام مشکلات عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دشتی تصریح کرد: اقتدار، سربلندی، عظمت و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز مرهون خون پاک شهیدانی است که از همه هستی خود گذشتند تا این نظام الهی بماند.

انتهای پیام/66007/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول