اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

تایید صلاحت داوطلبان شوراها بر اساس ایمان و اخلاق کاری باشد

فرماندار تنگستان گفت: تائید صلاحیت افراد داوطلب در انتخابات شوراها باید بر اساس معیارهای ایمان و اخلاق کاری صورت گیرد نه سفارش اطرافیان.

تایید صلاحت داوطلبان شوراها بر اساس ایمان و اخلاق کاری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد جعفری نسب یکشنبه شب در نشست با هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان تنگستان اظهار داشت: در تائید صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی شهرهای شهرستان تنگستان دقت لازم صورت گیرد تا افرادی که شایسته و اهل کار هستند، وارد این عرصه شوند.

فرماندار تنگستان افزود: با مد نظر گرفتن آبرو، حیثیت و قانونمداری، تائید صلاحیت داوطلبان با دقت عمل انجام شود.

جعفری نسب تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران این مردم هستند که انتخابات برگزار می‌کنند و هیچ کسی هم نمی‌تواند در اجرای آن دخالت داشته باشد و تصمیم گیرنده مردم هستند.

وی افزود: نباید منطقی با این قضیه برخورد و افرادی را تائید کرد که معلوم نیست برای چه در عرصه انتخابات شوراهای شهر وارد شدند.

جعفری نسب افزود: باید در تائید صلاحیت افراد شرایط بر اساس معیارهای ایمان و اخلاق کاری صورت گیرد نه سفارش اطرافیان، اگر براساس معیارهای ایمان و اخلاق کاری صلاحیت افراد تائید شود، همین امر می‌تواند زمینه پیشرفت، عمرانی و آبادی بیش از پیش شهر و منطقه را فراهم آورد.

انتهای پیام/66006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول