اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ساری:

دولتمردان شوراها را به عنوان بازوی توانمند بپذیرند

رئیس شورای شهر ساری، گفت: دولتمردان به این نتیجه برسند که شوراها بازوی توانمند است و این را بپذیرند.

دولتمردان شوراها را به عنوان بازوی توانمند بپذیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فرامرز نقیبی در جلسه علنی یکشنبه شب شورای شهر ساری، اظهار داشت: امیدواریم انتخابات به سمت و سویی برود که معارفه اعضای شورا در روز بزرگداشت شورا باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه امیدواریم دولتمردان هم به شوراها اعتماد کنند، یادآور شد: دولتمردان به این نتیجه برسند که شوراها بازوی توانمند است و این را بپذیرند.

وی با بیان اینکه روز شوراها حداقل متعلق به حدود 124 هزار نفر در سطح کشور است، ادامه داد: اما صدا و سیما به موضوعی در رابطه با شورا نپرداخته است و اعضای شورا هم به دلیل اینکه مجدد در انتخابات آینده نامزد هستند از حضور در رسانه استانی ممنوع شده‌اند.

نقیبی با اشاره به اینکه شاید کم‌کاری از ما باشد، گفت: اما بسیاری از اعضای شوراهای قبلی زحمات فراوانی را کشیدند و شوراهای روستاها هم بدون هیچ پاداش و حق جلسه‌ای به کار و خدمت پرداختند و قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: خواسته ما این بود که اعضای شوراها از تریبون نماز جمعه استفاده کرده و مانند نمایندگان مجلس که با استفاده از این تریبون به بیان عملکرد خود می‌پردازند، اعضای شورا هم به بیان عملکرد شوراها بپردازند.

انتهای پیام/86007/ط10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول