اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی خبر داد

انهدام باند توزیع کننده موادمخدر و دستگیری سرکرده آن

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌شرقی از کشف 55 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری دو قاچاقچی در این استان خبر داد.

انهدام باند توزیع کننده موادمخدر و دستگیری سرکرده آن

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان‌شرقی، حمیدعلی باغبان گفت: در ادامه پیگیری پرونده عناصر اصلی قاچاق موادمخدر که بطور گسترده در امر تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان فعالیت داشتند، با شناسایی اعضای باند، دستگیری نامبردگان در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌ها مشخص شد افراد این باند که از عناصر اصلی قاچاق موادمخدر در شهرستان اهر بوده و در ارتباط با فردی به هویت «ر ـ ا» که درسال گذشته به اتهام حمل 10 کیلو تریاک دستگیر شده بود هستند.

باغبان اظهار کرد: با توجه به ادامه فعالیت این باند با هماهنگی مرجع قضایی، کارهای اطلاعاتی وفنی در خصوص نامبردگان انجام، که نهایتا مشخص شد دو نفر از اعضای باند برای خرید موادمخدر به استان تهران عزیمت کرده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌شرقی بیان کرد: نامبردگان پس از تهیه مواد، با جاسازی آن در بار یک دستگاه کامیون و با اسکورت یکی از اعضاء قصد انتقال آن به استان را دارند.

باغبان افزود: عوامل اداره عملیات ویژه این پلیس در قالب دو اکیپ عملیاتی برای دستگیری نامبردگان به محورهای مواصلاتی استان اعزام و پس از سعی و تلاش بی وقفه و کنترل نامحسوس خودروهای عبوری افراد مورد نظر را در مسیر شهرستان اهر مشاهده و با همکاری عوامل شهرستان اهر در یک اقدام غافلگیرانه خودروی کامیون حامل موادمخدر متوقف و راننده و صاحب مواد مخدر را دستگیر می‌کنند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی کامیون مورد نظر از زیر بار محموله آن تعداد 37 بسته تریاک و تعداد 18 بسته یک کیلویی حشیش جمعاً 55 کیلوگرم موادمخدر کشف می‌شود.

باغبان افزود: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/60002/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول