اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایرانشهر خبر داد

دستگیری 2 آدم‌ربا در ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: دو آدم‌ربا در شهرستان ایرانشهر شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری 2 آدم‌ربا در ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، علی ملکی آهنگران اظهار داشت: در پی ربایش فردی به نام «عبدالواحد» در شهرستان ایرانشهر مراتب برای شناسایی آدم‌ربایان و آزادی گروگان به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در پی انجام بررسی‌های بیشتر مشخص شد بروز بعضی اختلافات خانوادگی علت این آدم‌ربایی بوده و با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات پلیس با جدیت بیشتری ادامه پیدا کرد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر ادامه داد: با انجام این تحقیقات، محل سکونت تمامی متهمان پرونده شناسایی شد و با همکاری ریش‌سفیدان و بزرگان طوایف آدم‌ربایان وقتی عرصه را بر خود تنگ دیدند اقدام به رهایی گروگان خود در محدوده خیابان نور شهرستان ایرانشهر کردند که با این حال تحقیقات پلیس برای دستگیری آدم‌ربایان همچنان به قوت خود باقی ماند.

ملکی آهنگران گفت: پس از شناسایی محل سکونت عاملان اصلی، دو نفر از عوامل اصلی ربایش به نام‌های «رضا.ب و محمد.ر» شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی بیان داشت: این متهمان در تحقیقات پلیس به ربایش شاکی و انتقال وی به یکی از روستاهای شهرستان خاش اعتراف کردند و نهایتاً متهمان با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

انتهای پیام/75002/ح/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول