اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان بناب خبر داد

دستگیری تولیدکنندگان موادمخدر شیشه در بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از دستگیری تولیدکنندگان موادمخدر شیشه و از کشف انواع ابزار آلات و مواد اولیه ساخت مواد مخدر شیشه خبر داد.

دستگیری تولیدکنندگان موادمخدر شیشه در بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی سلطانی‌وش بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی به هویت «ع – ی» در امر تهیه و تولید موادمخدر شیشه و آلات استعمال این مواد، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی متهم شده و متوجه می‌شوند که وی مواد اولیه ساخت این مواد مخدر خطرناک را از تهران خریداری کرده و قصد ورود به شهرستان بناب را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب افزود: مأموران با تشکیل دو تیم عملیاتی در اقدامی غافلگیرانه خودروی نامبرده را در بلوار مدرس متوقف و به همراه دو همدستش دستگیر کردند.

سلطانی‌وش اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو بیش از 92 لیتر انواع مایعات و اسیدهای پیش ساز شیشه 11 عدد پیمانه مخصوص ساخت این ماده مخدر 3 عدد اتو بخار، یک دستگاه تقطیر بلوری، 11 عدد بشر و بالن، یک کیلو چنته، یک کیلو فسفر، نیم کیلو ید و 4 عدد قرص کپسول زرد رنگ چینی کشف و ضبط  شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب اضافه کرد: متهمان اعتراف کردند که قصد داشتند در یکی از روستاهای شهرستان بناب خانه‌ای را اجاره و به تولید مواد مخدر شیشه اقدام کنند.

انتهای پیام/60004 /ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول