اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خبر داد

منابع مالی تنها مانع برگزاری مسابقات سنگ‌نوردی آسیا در همدان

مدیرکل ورزش و جوانان همدان تنها مانع برگزاری مسابقات قهرمانی سنگ‌نوردی بزرگسالان آسیا در همدان را منابع مالی دانست و گفت: فعلاً با فدراسیون برای میزبانی این مسابقات در استان به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.

منابع مالی تنها مانع برگزاری مسابقات سنگ‌نوردی آسیا در همدان

سید عبدی افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان در پاسخ به اینکه مسابقات سنگنوردی بزرگسالان آسیا در همدان برگزار می‌شود یا خیر، اظهار داشت: ما شرایط خود برای میزبانی مسابقات را به فدراسیون اعلام کرده‌ایم و منتظر جواب آنها هستیم.

وی افزود: گفته‌ایم اگر قرار باشد فدراسیون برای این مسابقات ورودی غذا، هتل و ترانسفر بگیرد باید هزینه آن را به همدان بدهد که فعلاً فدراسیون در حال جمع‌بندی است و نتیجه نهایی را برای ما ارسال نکرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه همدان سابقه برگزاری مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا را دارد بیان کرد: در سال گذشته ما بهترین میزبانی را از جوانان و نوجوان آسیا داشته‌ایم و تمام تیم‌های حاضر نمره خوبی به میزبانی همدان دادند از همین رو همدان امتحان خود را برای میزبانی آسیایی به خوبی پس داده است.

وی تنها مانع برگزاری این مسابقات در همدان را منابع مالی دانست و ابراز داشت: همدان آمادگی برگزاری این مسابقات به نحو احسن را دارد چرا که بهترین سالن سنگنوردی خاورمیانه در اختیار برگزاری این مسابقات است.

افتخاری در بخش دیگری از سخنانش درباره مراسم‌هایی که به مناسبت گرامیداشت روز زن در استان همدان برگزار می‌شود اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت سالروز تولد بانوی دو عالم، اداره کل ورزش و جوانان از هفته‌های گذشته برنامه‌ریزی‌های خوبی را انجام داده است.

وی تأکید کرد: بیش از 12 هیئت ورزشی برای انجام این برنامه‌ها پای کار هستند تا بتوانیم به خوبی در این روز ادای دین خود را به جایگاه حضرت زهرا(س) داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان درباره جزییات این برنامه‌ها به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: برگزاری مسابقات اتومبیلرانی و نقشه‌خوانی با حضور بانوان، برگزاری همایش‌های پیاده‌روی، تک‌بال، پینگ‌پنگ، والیبال، کوهنوردی و یوگا ویژه بانوان، مسابقات دارت، شنا، اسکواش، آمادگی و جسمانی، طناب‌کشی، دال‌پلان، هفت‌سنگ، فوتسال، ژیمناستیک، گلبال، دوومیدانی، تیراندازی و طناب‌زنی را از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

گفتنی است؛ بیست و یکمین دوره مسابقات سنگنوردی قهرمانی بزرگسالان آسیا با حضور سنگ‌نوردان قاره کهن در قسمت بانوان و مردان از 22 تا 24 می، مطابق با یکم تا سوم خرداد سال جاری به میزبانی کشور ایران اعلام شده است.

در این مسابقات علاوه بر رقابت ورزشکاران در رشته‌های سختی، سرعت و بلدرینگ، در قسمت مجموع نیز به نفرات برتر جام قهرمانی اهدا خواهد شد.

انتهای‌پیام/89018/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول