اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون آموزش و پرورش اصفهان خبر داد

اجرای مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر در اصفهان

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر در رشته‌های شنا، والیبال، هندبال، بسکتبال و فوتسال در سطح استان اصفهان در حال برگزاری است.

اجرای مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر در اصفهان

حسین داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین رویکردهای آموزش و پرورش استان در راستای توسعه محور‌های تربیت بدنی و سلامت دانش‌آموزان اظهار کرد: برگزاری مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در هفت رشته ورزشی پیش از آغاز سال جدید برگزار شده بود، اضافه کرد: پیش از آغاز سال جدید مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش‌آموزی در رشته‌هایی از جمله بدمینتون، تنیس روی میز و والیبال در مقاطع تحصیلی مختلف برگزار شده بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: ابتدای سال جدید نیز مسابقات ورزشی دانش‌آموزی در رشته طناب‌زنی با همکاری شهرداری اصفهان برای دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی چهارم و پنجم ابتدایی برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر در رشته‌های شنا، والیبال، هندبال، بسکتبال و فوتسال در سطح استان اصفهان در حال برگزاری است، ادامه داد: این مسابقات در رده‌های سنی مختلف در سطح مدارس  و نواحی آموزشی استان برگزار می‌شود.

داوری با اشاره به مهم‌ترین اهداف آموزش و پرورش نسبت به برگزاری این مسابقات تاکید کرد: آماده‌سازی دانش‌آموزان، توانمند‌سازی تیم‌های دانش‌آموزی استان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی و تقویت کلاس‌های درس تربیت بدنی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات در میان دانش‌آموزان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید بیش از گذشته به توسعه تربیت بدنی در میان دانش‌آموزان توجه کنند، افزود: توسعه تربیت بدنی در ابعاد مختلف از مهم‌ترین رویکرد‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول