اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله منطقه‌ای

پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت طرح قدس به میزبانی کرمان برگزار شد

دبیر منطقه هفت سما گفت: پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت طرح قدس در مرحله منطقه‌ای و با حضور واحدهای مناطق هفت، 14 و 15 شامل استان‌های کرمان، یزد، هرمزگان و سیستان و بلوچستان به میزبانی واحد کرمان برگزار شد.

پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت طرح قدس به میزبانی کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد محمدی در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت طرح قدس اظهار داشت: همانگونه که رهبری تأکید کردند قرآنی شدن به این است که ملت با قرآن آمیخته شود و به قرآن عمل کند و معرفت قرآنی را به طور کامل به‌ دست آورد.

وی ادامه داد: باید به این نکته توجه کرد که قرآن منبع اصلی ایمان و منبع مناسب برای انسان مسلمان در راستای بهره‌گیری از معارف قرآنی است.

دبیر منطقه هفت سما با اشاره به استقبال روزافزون از قرآن و مسابقات قرآن و عترت در مراکز وابسته به سما اظهار داشت: در سال‌جاری با افزایش چشمگیر شرکت‌کنندگان روبه‌رو بودیم.

وی عنوان کرد: امروز هم شاهد مدعای ما حضور چشمگیر کارکنان، دانشجویان و دانش‌آموزان در رشته‌های روانخوانی، ترتیل، تفسیر و مفاهیم است و در مرحله منطقه‌ای شاهد حضور منتخبان مراکز و واحدهای استان‌های کرمان و یزد، هرمزگان و سیستان و بلوچستان هستیم.

محمدی با اشاره به ادامه این مسابقات در مرحله منطقه‌ای افزود: همچنین افراد برگزیده مرحله منطقه‌ای به مرحله کشوری اعزام می‌شوند و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مسابقات در سال‌جاری در سطح بالایی به لحاظ کیفیت برگزار شود.

گفتنی است، پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت طرح قدس در مرحله منطقه‌ای و با حضور واحدهای مناطق هفت، 14 و 15 شامل استان‌های کرمان، یزد، هرمزگان و سیستان و بلوچستان به میزبانی واحد کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/2446/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول