اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی جاری صورت گرفت

رقابت 5 هزار دانش‌آموز اصفهانی در مرحله استانی مسابقات قرآنی

مسئول قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال تحصیلی جاری حدود 5 هزار نفر از دانش‌آموزان استان اصفهان در مرحله استانی مسابقات قرآن و معارف اسلامی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

رقابت 5 هزار دانش‌آموز اصفهانی در مرحله استانی مسابقات قرآنی

مهدی نم نبات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان درصدد ایجاد یک موج قرآنی در میان دانش‌آموزان است، اظهار کرد: آموزش و پرورش همواره تلاش می‌کند که فعالیت‌های قرآنی خود را در سطح مد ارس و در میان دانش‌آموزان کاهش ندهد.

وی به برگزاری مسابقات قرآنی و معارف اسلامی در میان دانش‌آموزان سراسر استان اشاره کرد و ادامه داد: امسال مرحله استانی این مسابقات در 10 رشته در میان این افراد برگزار شده است و دانش‌آموزان استان در حال آماده شدن برای حضور در مرحله کشوری این مسابقات هستند.

مسئول قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات تصریح کرد: امسال ثبت‌نام دانش‌آموزان برای حضور در این مسابقات به صورت سامانه‌ای صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به این موضوع تعداد افراد ثبت‌نام‌کننده برای حضور در این مسابقات کاهش یافته است، اضافه کرد: در مرحله اولیه ثبت‌نام دانش‌آموزان برای شرکت در مسابقات قرآن و معارف اسلامی حدود 110 هزار نفر از دانش‌آموزان سراسر استان برای حضور در این مسابقات ثبت‌نام کرده بودند.

نم نبات با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در این مسابقات ثبت‌نام کرده بودند، تاکید کرد: در سال تحصیلی جاری حدود پنج هزار نفر از  دانش‌آموزان استان اصفهان در مرحله استانی مسابقات قرآن و معارف اسلامی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان استان از استعداد و توانایی‌های بسیاری برای رشد و توسعه قرآن و معارف اسلامی در سطح جامعه برخوردار هستند، افزود: توانمند‌سازی دانش‌آموزان در زمینه مباحث قرآنی از مهم‌ترین رویکرد‌های آموزش و پرورش به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63004/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول