اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی اصفهان خبر داد

کاهش 71 درصدی سرقت احشام در نطنز و بادرود

جانشین فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: در سه سال گذشته شاهد کاهش 71 درصدی سرقت احشام در نطنز و بادرود بوده‌ایم.

کاهش 71 درصدی سرقت احشام در نطنز و بادرود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین حسین‌زاده امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان نطنز که در فرهنگسرای کوثر نطنز با حضور فرماندار، امامان جمعه نطنز و بادرود، روسای ادارات و معتمدین محل برگزار شد با اعلام این خبر که در سه سال گذشته شاهد کاهش 71 درصدی سرقت احشام در نطنز و بادرود بوده‌ایم، اظهار کرد: امسال تماس‌های مردم با پلیس 110 حدود 22 درصد افزایش داشته که این نکته موید این مطلب است که اعتماد و اطمینان مردم به پلیس بیشتر شده است.

وی در ادامه از فرمانده جدید انتظامی نطنز درخواست کرد به محض تماس با پلیس 110 از طرف مردم شهرستان، پلیس در کم‌ترین وقت ممکن در مکان حاضر باشد که این نوع حضور به موقع سبب اطمینان بیشتر مردم می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی اصفهان در ادامه به نامه 76 امام علی (ع) در نهج البلاغه اشاره کرد که این نامه حضرت امیر منشور علوی فرماندهان انتظامی است.

وی افزود: افسر پلیس جمهوری اسلامی هرگز نباید ناراحت، خشمگین و سبک‌سر باشد که این نوع برخورد در آموزه‌های دینی ما جایی ندارد.

وی گفت: پلیس، امروز باید خویش‌دار، اهل تعامل، گفت‌وگو، صالح، امین، هوشمند، قوی و مقتدر باشد.

حسین‌زاده شعار سال 92 نیروی انتظامی اصفهان را جامعه محوری پلیس اعلام کرد و ادامه داد: پلیس از مردم و برای مردم است و همیشه در خدمت مردم است.

به گزارش فارس، در این مراسم سرهنگ دوم علی بنی‌آدمی به عنوان فرمانده جدید انتظامی نطنز معرفی و از خدمات سرهنگ حسن نیکبخت فرماندهی سابق که به تازگی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان معرفی شد، تجلیل به عمل آمد.

شهرستان نطنز در شمال استان اصفهان واقع شده و دارای 43 هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام/2301/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول