اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان خواف خبر داد

واگذاری اماکن ورزشی به هیئت‎ها و تیم‎ها / توقف احداث خانه کشتی خواف

رئیس اداره ورزش و جوانان خواف گفت: با توجه به 123 کیلومتر مرز مشترک این شهرستان با کشور افغانستان، توجه به ورزش در جلوگیری از گرایش جوانان به ناهنجاری‌های اجتماعی موثر است.

واگذاری اماکن ورزشی به هیئت‎ها و تیم‎ها / توقف احداث خانه کشتی خواف

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، عبداله معمر با اشاره به واقع شدن شهرستان خواف در منطقه مرزی و محرومیت‎های گریبانگیر این شهرستان، عنوان کرد: اولویت قراردادن واگذاری اماکن ورزشی کمیسیون ماده 88 به هیئت‌ها و تیم‎های موجود در شهرستان در گرایش جوانان به ورزش و کاهش ناهنجاری‎ها، تاثیر به‌‎سزایی دارد.

وی افزود: با توجه به کمبود منابع اعتباری، استفاده از درآمدهای حاصل از واگذاری این اماکن ورزشی از سوی هیئت‎ها می‎تواند با خدمت به ورزش، جلوی برخی از سودجویی‎ها را نیز بگیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خواف با تاکید بر نیاز این شهرستان به مجموعه‎های ورزشی سرپوشیده، تصریح کرد: با توجه به آب و هوای خاص شهرستان و وزش بادهای 120 روزه، در ماه‎هایی از سال استفاده از اماکن ورزشی روباز امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به پیشرفت 70 درصدی سالن چند منظوره سنگان و نیز نیمه تمام ماندن گود باستانی بخش سلامی شهرستان خواف، افزود: خانه کشتی خواف از مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری به شهرستان در مرحله پی‎ریزی متوقف شده که پیگیری‎های لازم برای ادامه آن در دستور کار قرار دارد.

وی به فعالیت 18 هیئت ورزشی در مرکز شهرستان خواف اشاره کرد و ادامه داد: حدود 15 رشته ورزشی نیز با توجه به استعدادها و امکانات موجود در سه بخش تابعه شهرستان خواف فعال هستند که تعدادی از آنها در سال گذشته راه‎اندازی شد.

معمر با بیان اینکه در سال جدید تقویت و حمایت مالی از هیئت‎های ورزشی شهرستان را در اولویت کاری خود قرارداده‎ایم، ادامه داد: در این راستا جلسات ماهیانه با هیئت‎های ورزشی و ارائه گزارش عملکرد و نیازهای این هیئت‎ها برگزار می‎شود.

وی با اشاره به برنامه‎ریزی برای برگزاری رقابت‎های مختلف در سطح شهرستان و حضور ورزشکاران خوافی در رقابت‎های مختلف استانی، افزود: در سال 91 تیم‎های مختلف رشته‎های دو و میدانی، کشتی، والیبال نشسته، فوتبال، فوتسال و والیبال در لیگ‎های استانی حضور مستمر داشتند و نتایج خوبی نیز حاصل شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خواف یاد آور شد: سال گذشته چندین دوره مسابقه فوتبال، فوتسال و والیبال در تمامی رده‎های سنی و در مناسبت‎های مختلف برگزار شد که مورد استقبال ورزشکاران قرار گرفت.

وی ادامه داد: در حوزه همگانی نیز بیش از 16 همایش پیاده‎روی خانوادگی در نقاط مختلف شهرستان خواف برگزار شد.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول