اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

آغاز به کار دبیرخانه اوقات فراغت در زنجان

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به منظور ساماندهی اوقات فراغت جوانان گفت: در سال جاری جشنواره اوقات فراغت مانند سال‌های گذشته با قدرت و توان بالا اجرایی می‌شود.

آغاز به کار دبیرخانه اوقات فراغت در زنجان

حمید حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جشنواره اتفاق 2 به صورت سراسری از سوی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که در آن سمن‌های برتر کشور معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در جشنواره اتفاق 2 عملکرد سمن‌ها از سال 88 تا دی ماه سال گذشته در محورها و موضوعات تعیین شده در جشنواره بررسی شد، افزود: از حدود 80 سمن راه یافته استان زنجان در این جشنواره هفت مورد به مرحله کشوری راه یافت و استان زنجان در این جشنواره در رتبه دوم کشور قرار گرفت.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره اتفاق 2 را بررسی و ارتقای عملکرد سمن‌ها، ایجاد انگیزه، تبادل نظر و آگاهی از توان و قدرت سمن‌ها برای ایجاد شبکه‌های تخصص عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم توان و ظرفیت بسیار خوب و بالایی در تمامی مباحث فرهنگی، اجتماعی، هنری و غیره دارند، تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های این نهادها بهره لازم را برد.

وی یکی از مشکلات سمن‌ها را نبود فضای اختصاصی عنوان کرد و خواستار چاره اندیشی برای این موضوع شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: اوقات فراغت جوانان یکی از مهم‌ترین مقوله‌ها است که امید است در سال جاری هم مانند سال گذشته دستگاه‌ها تعامل و همکاری خوبی با دبیرخانه این جشنواره داشته باشند.

انتهای پیام/2308/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول