اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی خبر داد

توزیع 80 هزار کارت قرعه‌کشی پیاده‌روی خانوادگی در بجنورد/ هدیه 2 دستگاه خودرو

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی از توزیع بیش از80 هزار کارت قرعه کشی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی بجنورد که فردا از شبکه سوم سیما به طور زنده پخش خواهد شد، خبر داد.

توزیع 80 هزار کارت قرعه‌کشی پیاده‌روی خانوادگی در بجنورد/ هدیه 2 دستگاه خودرو

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی روشن ظهر امروز در حاشیه نشست با مسئولان استان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این همایش ساعت 6:30 صبح  ششم اردیبهشت از گلزار شهدا به سمت بوستان ملی بش قارداش به طول شش کیلومتر برگزار می‌شود، اظهار کرد: هم‌اکنون کار توزیع کارت قرعه‌کشی برای شرکت کنندگان در این همایش ادامه دارد.

وی محل‌های توزیع این ‌بلیت‌های رایگان را؛ مجموعه ورزشی علیدخت، سالن آزادی، سالن ملت عنوان کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی همچنین جوایز این همایش را هم دو دستگاه خودروی پژو 405 و پراید عنوان کرد و گفت: علاوه بر این50دستگاه دوچرخه، ده‌ها سکه، ده‌ها کارت هدیه، صنایع دستی پیش بینی شده که به قید قرعه به شرکت کنندگان در این همایش اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همایش پیاده روی در نوع خود بزرگترین و گسترده‌ترین پیاده روی خواهد بود از عموم شرکت کنندگان خواست تا برای برگزاری هر با شکوه‌تر و با نظم‌تر این همایش مشارکت کنند.

هم‌اکنون نیز جمع زیادی از شهروندان بجنوردی برای دریافت کارت حضور درهمایش پیاده‌روی خانوادگی و شرکت در قرعه کشی در محل‌های یاد شده حاضر بوده وبا ارائه کارت ملی این کارت را دریافت می‌کنند.

به گزارش فارس، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی جمعه این هفته به مقصد بوستان ملی بش‌قارداش برگزار که به همین منظور 150 هزار کارت شرکت از سوی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/63002/ش‌20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول