اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد

قضاوت 6 داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: شش داور از این استان با مشارکت 21 داور بین‌المللی کار قضاوت مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی ایران را بر عهده دارند.

قضاوت 6 داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جهانگیر خبازی پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان فرصت بسیار مناسبی برای آشتی دوباره مردم با ورزش است.

وی با اشاره به تعداد اعضای کادر فنی و عوامل اجرایی این مسابقات، گفت: در این مسابقات 15 نفر نیروی کادر فنی و عوامل اجرایی از فدراسیون کشتی و 30 نفر از عوامل اجرایی استان مشارکت دارند.

خبازی با اشاره به تعداد کشتی‌گیران مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، خاطرنشان کرد: در این مسابقات از استان مازندران 18 کشتی‌گیر، فارس 15 کشتی‌گیر، سیستان و بلوچستان هفت کشتی‌گیر، خراسان رضوی سه کشتی‌گیر، لرستان شش کشتی‌گیر، کردستان پنج کشتی‌گیر، البرز 10 کشتی‌گیر، مرکزی دو کشتی‌گیر، خوزستان 41 کشتی‌گیر، کرمان سه کشتی‌گیر، چهارمحال و بختیاری چهار کشتی‌گیر و ایلام نیز هفت کشتی‌گیر شرکت دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: تمام تدابیر امنیتی و پزشکی و امکانات رفاهی و اقامتی برای کشتی‌گیران و مسئولان فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: شش داور استان نیز با مشارکت 21 داور بین‌المللی درجه یک، دو و سه کشور کار قضاوت مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی ایران را بر عهده دارند.

خبازی با تأکید بر اینکه برگزاری این رقابت‎ها در استان برای پیشرفت استان موثر است، گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان دارای ویژگی‎های خاصی است، چراکه اوج آمادگی کشتی‌گیران در این رده سنی است و این مسابقات می‎تواند گام مهمی برای حضور نفرات برتر در تیم ملی بزرگسالان باشد

مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در رده سنی جوانان از امروز پنجم اردیبهشت ماه در شهرکرد آغاز شد.

انتهای پیام/68008/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول