اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خبر داد

آغاز ساخت واحدهای مسکونی در منطقه زلزله‌زده «شنبه»

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با پایان یافتن عملیات آواربرداری عملیات ساخت 500 واحد مسکونی در منطقه زلزله‌زده شنبه آغاز شد.

آغاز ساخت واحدهای مسکونی در منطقه زلزله‌زده «شنبه»

شاپور رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با بیان اینکه همزمان با امداد‌رسانی ،ساخت مسکن دائم زلزله‌زدگان در دستور کار قرار گرفت، گفت: با امکانات و ماشین‌آلات در منطقه و 250 دستگاه راهسازی سبک و سنگین کار آواربرداری انجام شد.

وی تصریح کرد: از یک هزار و 600 واحد مسکونی که در شهر شنبه و هفت روستا که بیشترین خسارت بر اثر وقوع زلزله دیده‌اند، پس از عملیات کارشناسی، پرونده 850 واحد مسکونی که نیاز به بازسازی داشتند؛ تشکیل شد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر تاکید کرد: از 850 واحدی که پرونده بازسازی آنها تکمیل شده است عملیات بازسازی 500 واحد آن به همت بنیاد مسکن استان‌های فارس و بوشهر آغاز شد.

رستمی با بیان اینکه آواربرداری این واحدها به اتمام رسیده است، گفت: پی‌کنی این واحد مسکونی آغاز شده است که با روندی که در پیش است در موعد مقرر به پایان می‌رسد.

وی تصریح کرد: در کنار بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده عملیات امدادی همچنان ادامه دارد و سعی می‌شود ملزومات مورد نیاز فصل تابستان آنان تامین شود.

معاون امور عمرانی استاندار گفت: در حادثه زلزله 1/6 ریشتری بیستم فروردین امسال در شهرستان دشتی سه هزار و 300 واحد مسکونی و 220 واحد تجاری خسارت دیدند که خسارت دو هزار و 300 واحد 30 تا 100 درصد و یک‌هزار واحد زیر 30 درصد است.

انتهای پیام/66006/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول