اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد بوشهر خبر داد

اجرای طرح‎های اکرام ایتام و محسنین در حمایت از زلزله‎زدگان دشتی

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در راستای حمایت از حادثه‎دیدگان منطقه زلزله زده شهرستان دشتی طرح‎های اکرام ایتام و محسنین در این مناطق اجرا می‎شود.

اجرای طرح‎های اکرام ایتام و محسنین در حمایت از زلزله‎زدگان دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به مصوبه جلسه مدیریت بحران کمیته امداد امام خمینی استان، مبنی بر تعیین یک روز به منظور اجرای طرح‎های اکرام ایتام و محسنین (اکرام خانواده) برای جذب حامی برای خانواده‎های ایتام و نیازمند مناطق زلزله زده شهرستان دشتی در سطح کلیه شهرستانهای استان اجرا می‎شود.

وی افزود: این نهاد به دلیل سنخیت موضوع کمک و حمایت از ایتام و نیازمندان با ایام فرخنده و معنوی پیش رو، در طلیعه سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهراء (س)، روز زن و تولد معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روز چهارشنبه مورخ 11 اردبیهشت ماه  92  را به امر برپایی پایگاه های جذب حامی برای ایتام و نیازمندان زلزله اخیر اختصاص داده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر یادآور شد: امیدوارم با اجرای این طرح نیکوکاران نه فقط در روزهای اول بلکه تا مرتفع شدن مشکلات نیازمندان در کنار آنها حضور داشته باشند.

انتهای پیام/66007/ح10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول