اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهداشت و درمان هلال احمر خبر داد

واگذاری خدمات درمانی بخشی از مناطق زلزله‌زده دشتی به هلال احمر

مدیرکل بهداشت و درمان هلال احمر از واگذاری خدمات درمانی بخشی از مناطق زلزله‌زده دشتی به هلال احمر خبر داد.

واگذاری خدمات درمانی بخشی از مناطق زلزله‌زده دشتی به هلال احمر

دکتر افشین علیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: تیم‌های امدادی هلال احمر در جریان وقوع زلزله حضوری به موقع داشته و همچنان مشغول امدادرسانی هستند.

وی افزود: با وجود اینکه اکنون نیاز به خدمات مختلف از جمله خدمات بهداشتی در مناطق زلزله‌زده بیشتر شده، هلال احمر در این زمینه نقش مهمی داشته و امکانات خود را برای زلزله‌زدگان ارسال کرده است.

مدیرکل بهداشت و درمان هلال احمر تصریح کرد: در سفر اخیر به مناطق زلزله‌زده دشتی رفته و بازدیدی از این مناطق داشتیم و در حاشیه این بازدید نشستی هم با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار کردیم.

علیخانی اضافه کرد: با وجود اینکه به فصل گرما نزدیک می‌شویم، نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله‌زده بیشتر می‌شود.

وی گفت: بر اساس تفاهمی که با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر داشتیم مقرر شده بخشی از خدمات درمانی و بهداشتی مناطق زلزله‌زده از جمله باغان و درویشی به هلال احمر واگذار شود.

مدیرکل بهداشت و درمان هلال احمر اضافه کرد: تیم‌های امدادی هلال احمر شامل پزشک، پرستار، ماما، کارشناس بهداشت و محیط، تغذیه است.

علیخانی گفت: تیم‌های امدادی هلال احمر بر اساس نیاز مناطق زلزله‌زده اعزام می‌شوند و هر هفته نیز تیم امدادی از یکی از استان‌های معین وارد مناطق زلزله‌زده می‌شوند.

وی با بیان اینکه کمبودی برای خدمات بهداشتی در مناطق زلزله‌زده نداریم، گفت: وظایفی که به جمعیت هلال احمر سپرده می‌شود را با تمام توان انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول