اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

فرهنگ انجام کار خداپسندانه در جامعه نهادینه شود

استاندار آذربایجان غربی گفت: باید در راستای نهادینه‌سازی انجام کار خداپسندانه در جامعه گام برداشته شود.

فرهنگ انجام کار خداپسندانه در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده بعد از ظهر امروز در جشنواره امتنان از خیران مدرسه‌ساز که در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برپا شد، اظهار داشت: احداث مدرسه، کتابخانه و بیمارستان فضیلتی بزرگ است که نصیب هر کس نمی‌شود ولی چنانچه خیران، دیگران را هم با خود هم‌سو کنند به ارج و اهمیت کارشان افزوده می‌شود.

وی بر لزوم نهادینه‌سازی تفکر انجام کار خیر در جامعه تاکید کرد و گفت: خیران باید در راستای انتقال تفکرها و باورهای خود به دیگران گام برداشته و آن‌ها را برای انجام دادن این امور و در نهایت برای توشه فرستادن به سرای باقی ترغیب کنند چرا که در این صورت روند توسعه شتاب بیشتری پیدا می‌کند.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه انجام دادن کارهای خداپسندانه با متمکن بودن یا نبودن افراد ارتباطی ندارد، بیان داشت: افراد زیادی هستند که به مراتب ثروتمندتر از یک خیر هستند ولی هیچ‌گاه توفیق خدمت به خلق خدا را پیدا نمی‌کنند حال آنکه نقطه مقابل این موضوع نیز بارها اتفاق می‌‌افتد.

جلال‌زاده اخلاص و نیت پاک خیران را ارزشمندتر از وجوه هزینه شده دانست و اظهار داشت: کسانی که در این سمت و سو گام برمی‌دارند در واقع با خداوند معامله می‌کنند و جیفه‌های کم ارزش دنیا را در راه خدا و خلق او هزینه کرده و برای آخرت خود توشه می‌فرستند.

وی از مجمع خیرین مدرسه‌ساز، سازمان آموزش و پرورش و اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان غربی به دلیل اقدامات صورت گرفته در حوزه ساخت و ساز مدارس و مرمت آن‌ها قدردانی کرد و اظهار داشت: جذب خیران و ساماندهی فعالیت‌های آن‌ها نیز اقدام در خور توجهی است که سازمان‌های فوق عهده‌دار هستند.

انتهای پیام/61002/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول