اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان غربی:

توسعه علم با حرکت حماسی خیران تحقق می‌یابد

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان غربی گفت: توسعه تعلیم و تربیت در سایه حرکت حماسی خیران مدرسه‌ساز جامه عمل می‌پوشد.

توسعه علم با حرکت حماسی خیران تحقق می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه فریبرز اسمعیل‌زاده بعد از ظهر امروز در پانزدهمین جشنواره امتنان از خیران مدرسه‌ساز که در سالن اجتماعات مدیریت شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برپا شد، اظهار داشت: عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی توسط مقام معظم رهبری برای سال 1392 انتخاب شده است لیکن خیران بزرگ‌ترین حماسه‌سازان عرصه علم و دانش هستند.

وی توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس مناطق مختلف استان را در سایه تعامل و همکاری نزدیک اداره کل آموزش و پرورش، مجمع خیران مدرسه‌ساز و سایر نهادها امکان‌پذیر دانست و افزود: تاکنون در راستای احیا و ساخت‌وساز در مدارس اقدامات قابل توجهی انجام گرفته که این مهم در سایه تعامل تحقق یافته است.

اسمعیل‌زاده با اظهار به اینکه خیران مدرسه‌ساز بزرگ‌ترین حماسه‌سازان و سنگر سازان در عرصه فرهنگی کشورمان هستند، گفت: مدرسه به عنوان محل بروز و گسترش علم و معرفت یکی از مهم‌ترین مظاهر اتحاد ملی در ایران اسلامی است به طوری که تنوع قومی و زبانی در کشورمان به پشتوانه تاریخ و پیشینه پر افتخار آن نه‌تنها نقش جدا کننده ندارد بلکه به عاملی برای همدلی و تعامل بیشتر تبدیل شده است.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان غربی تلاش در راستای رشد علمی و توسعه نظام تعلیم و تربیت را یکی از ماندگارترین کارهای نیک دنیا عنوان کرد و افزود: فرهنگ انجام دادن کار خیر باید بیش از پیش در جامعه نهادینه شود تا هر روز قشر بیشتری به این سمت و سو حرکت کنند.

وی مدرسه‌سازی به ویژه در مناطق محروم را باقیات صالحات دانست و اظهار داشت: توسعه فرهنگی، علمی و صنعتی کشورمان در گروی تعامل مردم و دولتمردان است از این‌رو باید به طور گسترده تلاش شود تا ایران اسلامی به یک الگوی مدیریت دینی برای سایر کشورهای دنیا تبدیل شود.

انتهای پیام/61002/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول