اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

وهابیت 30 هزار شبهه برای انحراف جوانان ایجاد کرده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: کار غربی‌ها و وهابی‌ها شبهه‌افکنی است و دشمنان اسلام حدود 30 هزار شبهه برای انحراف جوانان ایران اسلامی ایجاد کرده‌اند.

وهابیت 30 هزار شبهه برای انحراف جوانان ایجاد کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: شهید مطهری شخصیت بزرگی بود و آثار ارزشمندی که از او به‌ جای مانده به 30 زبان ترجمه شده است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه شهید مطهری مدافع اسلام بود، تاکید کرد: معلمان و اساتید دانشگاه وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید به شبهات دانش‌آموزان و دانشجویان پاسخ دهند.

خطیب جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه کار غربی‌ها و وهابی‌ها شبهه‌افکنی است، ادامه داد: دشمنان اسلام حدود 30 هزار شبهه برای انحراف جوانان ایران اسلامی ایجاد کرده‌اند و باید مانند شهید مطهری جلوی انحرافات را بگیریم و در راه اسلام حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان نقش مدارس و دانشگاه‌ها در تربیت جوانان را بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و بیان داشت: روز معلم یک روز نمادین نیست و باید قدر تربیت و علم را بدانیم.

علما یکی از عوامل کینه‌ورزی دشمن علیه ملت ایران را بصیرت و بیداری مردم ایران اسلامی اعلام کرد و بر علم‌آموزی و پیشرفت علمی در جامعه تاکید کرد.

*شوراها خدمات خود را به اطلاع مردم برسانند

وی خاطر نشان کرد: نهم اردیبهشت ماه روز شوراهاست و وظیفه شوراها خدمت به مردم است و شوراها خدمات خود را به ‌اطلاع مردم برسانند.

*نام خلیج فارس ریشه چند هزار ساله دارد

علما با اشاره به 10 اردیبهشت ماه، روز ملی خلیج فارس، افزود: خلیج فارس و نام خلیج فارس ریشه تاریخی چند هزار ساله دارد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه 20 جمادی‌الثانی سال‌روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر است، گفت: حضرت زهرا (س) الگوی بشریت است و نباید از تفکرات حضرت فاطمه (س) فاصله گرفت.

علما با اشاره به 11 اردیبهشت ماه، سال‌روز تولد امام خمینی (ره) و روز جهانی کار و کارگر، تصریح کرد: نقش کارگر و کارفرما در عرصه‌های مختلف بسیار ارزنده است و ایران اسلامی با تلاش این قشر امروزه به پیشرفت‌ها و توانمندی‌های بسیاری دست پیدا کرده است.

 وی با اشاره به نام‌گذاری سال توسط رهبر فرزانه انقلاب به‌نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بر کار و تلاش در این زمینه تاکید کرد.

علما با تقدیر از خیران مدرسه‌ساز در استان کرمانشاه، بیان داشت: انقلاب و مناسبت‌های آن سرشار از برکت است.

انتهای پیام/2700/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول