اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دایره امتحانات آموزش و پرورش آبادان:

مدارس تا 16 اردیبهشت فعال است/ پایان امتحانات تا پیش از انتخابات

مسئول دایره امتحانات آموزش و پرورش آبادان گفت: مدارس این شهرستان تا شانزدهم اردیبهشت ماه دایر خواهد بود.

مدارس تا 16 اردیبهشت فعال است/ پایان امتحانات تا پیش از انتخابات

علی حنظل عیدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به اینکه در خردادماه امسال انتخابات را در پیش داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امتحانات امسال پیش از سال‌های قبل آغاز و به پایان خواهد رسید.

وی افزود: مدارس ابتدایی که به شیوه ارزشیابی توصیفی است، مدارس تا هجدهم اردیبهشت‌ماه دایر خواهد بود و پس از آن و با توجه به اینکه در شیوه ارزشیابی توصیفی امتحانات پایان ترم وجود ندارد، دانش‌آموزان این مقاطع تا 18 اردیبهشت در کلاس حاضر خواهند بود.

مسئول دایره امتحانات آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: هم‌اکنون پایه‌های اول تا چهارم ابتدایی به شیوه ارزشیابی توصیفی در حال برگزاری است.

عیدانی تصریح کرد: در پایه پنجم ابتدایی نیز امتحانات از 17 اردیبهشت ماه آغاز و تا اول خرداد ماه ادامه دارد و پایه ششم ابتدایی نیز که آزمون‌ها به شکل هماهنگ منطقه‌ای است از 22 اردیبهشت آغاز و تا یکم خرداد ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در مقطع راهنمایی نیز امتحانات از 17 اردیبهشت ماه تا 13 خردادماه و مقطع سوم نیز که به شکل هماهنگ استانی است از 21 اردیبهشت تا 13 خرداد امتحانات خود را برگزار می‌کنند.

مسئول دایره امتحانات آموزش و پرورش آبادان خاطرنشان‌کرد: در مقطع متوسطه نیز پایه‌های اول و دوم متوسطه در کلیه رشته‌های نظری، فنی‌ و حرفه‌ای و کار و دانش از 17 اردیبهشت‌ماه تا 13 خرداد امتحانات برگزار و در پایه سوم متوسطه که آزمون نهایی هماهنگ کشوری است امتحانات تا 20 خرداد ادامه خواهد داشت.

عیدانی افزود: دوره پیش‌دانشگاهی نیز با توجه به برگزاری امتحان کنکور در تیرماه امتحانات از 22 اردیبهشت آغاز و تا چهارم خرداد به پایان می‌رسد.

وی در خصوص برگزاری کلاس‌ها نیز گفت: مدارس و کلاس‌های درس در همه مدارس تا 16 اردیبهشت ماه دایر خواهد بود.

انتهای پیام/72008/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول