اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه ترویج فرهنگ قرآنی خبر داد

فعالیت 30 هزار مروج قرآنی در مدارس کشور

مدیر موسسه ترویج فرهنگ قرآنی از فعالیت 30 هزار مروج قرآنی در سطح مدارس کشور خبر داد.

فعالیت 30 هزار مروج قرآنی در مدارس کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد موحدی‌نژاد ظهر امروز در نشست مروجین درس‌هایی از قرآن از مناطق 17گانه استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: قرآن آینده دانش‌آموزان را بیمه خواهد کرد.

وی از وجود 30 هزار مروج قرآن در مدارس کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر در 30 هزار مدرسه کشور مروجین قرآن مشغول به فعالیت هستند، به انضمام مدیران و سایر معلمان حدود 70 هزار فعال قرآنی در کشور فعالیت دارند.

موحدی‌نژاد با اشاره شرکت 3 میلیون دانش‌آموز در مسابقات درس‌هایی از قرآن، افزود: فعالیت‌های قرآنی و شرکت در مسابقات قرآنی و فرهنگی از اقبال عمومی خوبی از سوی دانش‌آموزان مدارس کشور برخوردار شده است.

مدیر موسسه ترویج فرهنگ قرآنی با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی سرمایه و بودجه مجزا ندارد، خاطرنشان کرد: سرمایه این موسسه با تعامل با سازمان‌هایی دارای فعالیت‌ فرهنگی و قرآنی و حمایت خیرین تأمین می‎شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر سازمان‌هایی شامل سازمان‌ ملی ورزش و جوانان، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه توسعه برنامه‌های قرآنی فعالیت دارند.

موحدی‌نژاد با بیان اینکه برگزاری مسابقه درس‌های از قرآن از سال 71 آغاز شده است، یادآور شد: تاکنون افزون بر 22 مسابقه درس‌هایی از قرآن در کشور برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به دیگر فعالیت‌های این موسسه، گفت: برگزاری مسابقات درس‌هایی از قرآن، انس با قرآن، ایجاد و راه‌اندازی مدرسه مجازی قرآن، خلاصه نویسی و سایر فعالیت‌های مجازی از دیگر فعالیت‌های این موسسه به شمار می‎رود.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول