اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کرمان خبر داد

راه‌اندازی مدارس تخصصی ورزش ویژه تابستان دانش‌آموزان

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدارس تخصصی ورزش با همکاری مربیان و معلمان تربیت‌بدنی در فصل تابستان به منظور پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی مدارس تخصصی ورزش ویژه تابستان دانش‌آموزان

محمود محمودی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری همایش یک‌هزار نفری معلمان تربیت‌بدنی و بهداشت استان کرمان با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و دبیر کل کمیته ملی المپیک اظهار داشت: این همایش اهداف خاصی را در ابعاد مختلفی در حوزه تربیت‌بدنی و سلامت دنبال می‌کرد.

وی افزود: در این همایش طرح‌ها و سخنانی مطرح شد که قطعا این گفته‌ها می‌تواند، راهگشای بسیاری از مشکلات در حوزه تربیت‌بدنی و سلامت باشد.

محمودی‌نیا با اشاره به برگزاری جشنواره طرح ملی ژیمناستیک ویژه دانش‌آموزان پایه دوم ابتدایی بیان داشت: این جشنواره نیز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: طرح ملی ژیمناستیک از مهر ماه سال 91 با افتتاح و راه‌اندازی 32 آکادمی برای آموزش 27 هزار دانش‌آموز پایه دوم ابتدایی سراسر استان آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی طرح ژیمناستیک چهارم اردیبهشت ماه به صورت رسمی تصریح کرد: این جشنواره با شرکت دانش‌آموزان نواحی یک و دو آموزش و پرورش استان و به منظور اجرای توانمندی‌های دانش‌آموزان پایه دوم ابتدایی در مرکز استان برگزار شد.

وی با اشاره به اجرای هنرهای ژیمناستیک از سوی دانش‌آموزان و ژیمناستیک‌کاران کرمانی در این برنامه گفت: استعدادیابی و هدایت دانش‌آموزان مستعد به فعالیت حرفه‌ای در ژیمناستیک، مرحله دوم برنامه‌های این طرح است.

محمودی‌نیا از راه‌اندازی مدارس تخصصی ورزش با همکاری مربیان و معلمان تربیت‌بدنی در فصل تابستان به منظور پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان خبر داد و افزود: قطعا آموزش و پرورش برای تابستان دانش‌آموزان خود برنامه دارد و سیاست کلی ما ایجاد فضا و بستر لازم برای ورزش کردن دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/80011/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول