اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی مطرح کرد

استحکام مدارس آذربایجان شرقی ‌در برابر زلزله/حاجی‌بابایی تقدیر کرد

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی گفت: به خاطر مستحکم بودن مدارس در برابر زلزله 21 مرداد سال گذشته وزیر آموزش و پرورش از مجموعه نوسازی مدارس تقدیر کرده است.

استحکام مدارس آذربایجان شرقی ‌در برابر زلزله/حاجی‌بابایی تقدیر کرد

علی آذرنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: طی بازدیدهایی که اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از مناطق زلزله‌زده ارسباران به عمل آوردند نتیجه حاصل از این بازدیدها به وزارت آموزش و پرورش انتقال داده شد.

وی با اشاره به اینکه نتایج حاصل از این بازدیدها حکایت از وارد آمدن کمترین خسارات به اماکن آموزشی بود، افزود: با انعکاس نتایج این ارزیابی به آموزش و پرورش، وزیر این وزارتخانه از مجموعه نوسازی مدارس استان به خاطر حرکت مثبت در مقاوم‌سازی مدارس منطقه تقدیر کرد.

آذرنژاد از کسب رتبه‌های برتر در بین دستگاه‌های اجرایی، ستاد اقامه نماز، ستاد عفاف و حجاب، شاخص‌های اقتصادی به عنوان دیگر رتبه های مجموعه تحت مدیریتش یاد کرد.

 براساس آخرین آمار در زلزله 21 مرداد و پس لرزه‌های آن در آذربایجان‌شرقی به میزان 310 میلیارد ریال به مدارس 8 شهرستان ورزقان، اهر، هریس، تبریز، کلیبر، جلفا، شبستر و خداآفرین خسارت مالی وارد شد که در این میان مدارس اهر با 166 میلیارد ریال، ورزقان با 71 میلیارد ریال و هریس با نزدیک به 37 میلیارد ریال بیشترین خسارت را دیده‌اند. 

کاندیدای شورای شهر نشده‌ام

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی خبر کاندیداتوری خود در شورای اسلامی شهر تبریز را تکذیب کرد و گفت: برخی گروه‌ها در روزهای گذشته اسم بنده را در لیست‌های شورای اسلامی شهر تبریز خود ذکر کرده‌اند از لطف آنان سپاسگزارم اما کاندیدای شورای شهر نشده‌ام.

انتهای پیام/60002/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول