اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر آموزش و پرورش:

فعالیت مدارس در مناطق زلزله‌زده نشان دهنده زندگی بانشاط در این مناطق است

وزیر آموزش و پرورش گفت: فعالیت مدارس در مناطق زلزله‎زده دشتی نشان دهنده زندگی، نشاط و شادابی در این مناطق است.

فعالیت مدارس در مناطق زلزله‌زده نشان دهنده زندگی بانشاط در این مناطق است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حمیدرضا حاجی بابایی صبح امروز در بازدید از مدارس مناطق زلزله‎زده دشتی خطاب به مسئولان آموزش و پرورش این منطقه اظهار داشت: از این که مدرسه را بر پا کرده‎اید، تدریس می‏کنید و نشان داده‎اید که این شهر و بخش شنبه و طسوج امروز روی پای خودش ایستاده، جای تشکر و قدردانی دارد.

وی افزود: وقتی مدرسه‎ای در یک جا برقرار و برپا می‌شود این نشان از زندگی، نشاط و شادابی در آنجاست و به همین دلیل است که هر کاری انجام می‎شود خوب است اما وقتی مدرسه دایر می‎شود یعنی همه چیز پا بر جا است.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: قطعا هر کمکی که بتوانیم چه کوتاه مدت و چه دراز مدت ان‌شاءالله خواهیم کرد و امیدواریم با این شور و نشاط کار را ادامه دهید.

وی تاکید کرد: مدارس با سرعت ساخته خواهد شد و امیدواریم تا اول مهر ماه ساخته شوند.

حاجی بابایی ادامه داد: از فرهنگیان عزیز تشکر می‎کنیم که همه مثل شمعی در بین مردم حضور دارند و روشنایی بخش هستند.

وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: همه دست به دست هم داده‎اند تا این مردم را تنها نگذارند.

حاجی بابایی افزود: ما خودمان را در غم همه مردم شریک می‎دانیم و تمام تلاشمان را به کار می‎گیریم تا زندگی این زلزله‎زدگان را بهتر از اول بسازیم.

وی ضمن اهدای هدایا به کودکان و نوجوانان ادامه داد: ان‌شاءالله بتوانیم یک محیطی را آماده کنیم تا مردم این منطقه زندگی بهتری داشته باشند.

فرماندار دشتی نیز گفت: فرهنگیان از همان ساعات اولیه بسیار مسئولانه در بین زلزله‎زدگان حضور پیدا کرده و افراد را از زیر آوار خارج می‎کردند.

سید علی هاشمی افزود: فرهنگیان در بحث امداد و نجات تلاش‎های شبانه روزی داشتند که جا دارد از تک تک این عزیزان تقدیر کنم.

وی ادامه داد: ما تردید نداریم وزیر محترم آموزش و پرورش مساعدت لازم نسبت به مجموعه فرهنگیان داشته و در وزارتخانه به همکاران خود دستور دادند که ظرف دو روز آینده مبلغی به حساب شما فرهنگیان واریز شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر نیز گفت: از همان ساعات اولیه زلزله به اتفاق همکاران در کلیه مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به صورت داوطلبانه حضور یافتیم.

زکیه امیرپور افزود: از 27 فروردین کار ما در شهر شنبه شروع شد و اگر خدا بخواهد و مسئولین محترم هم همکاری کنند و فضای مناسبی در اختیار ما قرار دهند کار بهتر صورت می‎گیرد هر چند مربیان در این فضا هم در حال فعالیت هستند ولی نیاز است تا به این بچه‌ها بیشتر برسیم.

وی ادامه داد: این طرح شش ماه به طول می‎انجامد و امیدوارم فضایی که در اینجا حاکم است طوری نشود که باعث دلسردی مربیان ما شود.

امیرپور خاطرنشان کرد: فعالیت‎های فرهنگی هنری شامل قصه گویی، نمایش عروسکی، بحث کتاب، کاردستی و سرود با همکاری استان‌های خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد به مدت شش ماه در منطقه زلزله زده شنبه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: بچه‎های این منطقه دارای استعدادهای فراوانی هستند و از استاندار پرتلاش تقاضا دارم همچنان که تلاش می‎کنند کلید خانه‎های زیبا و قشنگ در اختیار این بچه‎ها قرار گیرد کلید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را هم در شش ماهه آینده در دست کوچک این بچه‎ها قرار دهند.

انتهای پیام/66007/و40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول