اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان راور تأ‌کید کرد

لزوم نظارت کامل مسئولان بر عملکرد پیمانکاران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور گفت: مسئولان باید بر عملکرد پیمانکاران منطبق بر دستورالعمل‌ها نظارت کامل داشته تا از قصور و ضعف آن‌ها جلوگیری شود.

لزوم نظارت کامل مسئولان بر عملکرد پیمانکاران

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سید مهدی قویدل در نخستین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال شهرستان راور اظهار داشت: در زمینه حفظ حقوق بیت‌المال قوانین جامعی وجود دارد و اگر در این راستا کوتاهی صورت پذیرد، ناشی از ضعف عملکرد مدیران است.

دادستان راور عدم وجود بانک اطلاعاتی از اموال و اراضی دولتی را از جمله ضعف‌های مهم دانست و خاطر نشان کرد: باید با تعیین خط مشی‌های منطبق با قانون و اشراف کامل بر شرح وظایف در این زمینه اقدام شود.   

قویدل فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در راستای حفظ حقوق بیت‌المال را از دیگر ضروریات دانست و تأکید کرد: مسئولان با تعامل و نظارت از سوءاستفاده افراد سودجو از حقوق بیت‌المال ممانعت کنند.

دادستان راور عدم نظارت مسئولان در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی را نیز از دیگر ضعف‌های مهم برشمرد و گفت: مسئولان باید بر عملکرد پیمانکاران منطبق بر دستورالعمل‌ها نظارت کامل داشته تا از قصور و ضعف آن‌ها جلوگیری شود.

وی ادامه داد: در این جلسه دو مورد از پرونده‌های مطروحه در ارتباط با تضییع حقوق بیت‌المال مورد بحث قرار گرفت و از مسئولان مربوطه خواسته شد تا در اسرع وقت نسبت به وظایف قانونی محوله اقدام و نتیجه را برای انعکاس در جلسه بعد اعلام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور گفت: اقدام در چارچوب قانون و عمل به وظایف قانونی در حوزه حفظ حقوق بیت‌المال از راه‌های پیشگیری از وقوع جرم در این مقوله است.

انتهای پیام/2446/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول