اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی فوتسال:

برای قهرمانی در بازی‌های سالنی آسیا توانایی بالایی داریم

مربی قمی تیم ملی فوتسال گفت: با بازیکنان آماده‌ای که به تیم ملی دعوت شده‌اند این تیم توانایی بالایی برای قهرمانی در بازی‌های سالنی آسیا دارد.

برای قهرمانی در بازی‌های سالنی آسیا توانایی بالایی داریم

قدرت‌الله باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: بازیکنان بسیار خوبی از باشگاه‌های مختلف به تیم ملی فوتسال دعوت شده‌اند و با کارهای جسمانی و همچنین تمرینات تکنیکی و تاکتیکی که کادر فنی تیم ملی با آنها خواهد داشت، برای مسابقات سالنی آسیا در اوج آمادگی قرار می‌گیرند.

وی افزود: نکته‌ قابل تعجب برای من از زمان حضور در اردوی تیم ملی این است که از زمانی که افتخار مربیگری تیم ملی و حضور در کنار کادر پرتلاش این تیم را به دست آورده‌ام، بازیکنان توانمند و با استعدادی را می‌بینم که آینده‌ای درخشان برای فوتسال ایران در میادین برون مرزی را نوید می‌دهند.

مربی تیم ملی فوتسال اضافه کرد: در حال حاضر وضعیت اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال کشورمان بسیار خوب است و در فرصت باقی‌مانده تا زمان بازی‌های سالنی آسیا در کره جنوبی، با قوت تمرینات تیم را پیگیری می‌کنیم تا در بهترین فرم ممکن نفرات تیم آماده مسابقات آسیایی شوند.

سنگربان صبای قم یکی از ملی پوشان اردوی تیم ملی فوتسال امید

وی عنوان کرد: انجام بازی‌های تدارکاتی بخش دیگری از برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی فوتسال کشورمان است تا نفرات حاضر در اردو از نظر هماهنگی به وضعیت مطلوب و مورد انتظار دست یافته و در امور تاکتیکی نیز خواسته‌های کادر فنی را برآورده کنند.

باقری بیان داشت: تمام نفراتی که در حال حاضر در اردوی آماده‌سازی این تیم حضور دارند، فوتسالیست‌هایی هستند که در جریان مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور در تیم‌های استان‌های مختلف حضور داشتند و یک نفر از آنها نیز محمد دهقان سنگربان جوان و جسور تیم صبای قم است.

10 قهرمانی ایران در 12 دوره فوتسال قهرمانی آسیا

این مربی تیم ملی فوتسال، کار مربیگری در تیم‌های ملی را شیرین و تجربه‌ای گران بها عنوان کرد و یادآور شد: از یک سو در تیمی فعالیت می‌کنم که موفقیتش در کسب عنوان قهرمانی 10 دوره از 12 دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا توقع مردم را از فوتسال بالا برده و از سوی دیگر بعد از جام جهانی دچار تغییرات زیادی شده و همگان انتظار دارند تیمی پرقدرت برای مسابقات آسیایی تشکیل شود.

وی با بیان اینکه اکثر بازیکنان دعوت شده به این مرحله از اردوی تیم ملی فوتسال بازیکنان جوان و جویای نام هستند گفت: با نفراتی رو‌به‌رو هستیم که تشنه یادگیری و موفقیت هستند و از سوی دیگر سختی کار این است که باید توان مضاعفی را برای آموزش و تربیت نفرات از نظر تکنیکی و تاکتیکی به کار گرفت.

مربی تیم ملی فوتسال اذعان داشت: تیم ملی فوتسال که برای حضور در رقابت‌های داخل سالن آسیایی کره جنوبی آماده می‌شود از روز شنبه بیست و چهارم فروردین ماه تمرینات خود را در سالن فوتسال کمپ تیم‌های ملی در تهران آغاز کرده است.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول