اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشهد:

فتنه 92 پیش از شروع انتخابات اتفاق افتاده است

امام جمعه مشهد گفت: فتنه 92 برخلاف سال 88 پیش از انتخابات اتفاق افتاده و برخی به استقبال این فتنه رفتند.

فتنه 92 پیش از شروع انتخابات اتفاق افتاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در بارگاه مطهر حرم رضوی اظهار کرد: تفاوت انتخابات ریاست جمهوری امسال با انتخابات سال 88 در این است که امسال فتنه پیش از انتخابات به وجود آمده و عده‌ای به استقبال آن رفتند.

عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه تبیین مسائل می‌تواند جلوی فتنه را بگیرد، تاکید کرد: نخستین اقدام افرادی که به دنبال فتنه در انتخابات امسال هستند صلابت‌زدایی از رهبری است، برخی دانسته یا نادانسته از رهبری صلابت‌زدایی می‌کنند.

علم‌الهدی رهبری را ستون نظام دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری شخصیتی است که از سوی تمامی نیروهای دشمن، توطئه‌گران داخلی و دشمنان خارجی مورد هجوم قرار دارند.

وی یادآور شد: باید در مقابل خدمات رهبر معظم انقلاب که مسایل مردم را به خوبی تدبیر و مدیریت کردند قدردان بود و در برابر حملات و تهاجمات دشمن از ایشان حفاظت کرد.

امام جمعه مشهد با اشاره به هفته شکرگذاری خدمت به امام هشتم گفت: خدام باید کارنامه چند ساله خدمت خود را ارزیابی کنند تا متوجه شوند که در طول مدت خدمت خود چقدر توانسته‌اند سبب خشنودی حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) شوند.

علم‌الهدی با بیان اینکه در حال حاضر گستره اماکن آستان قدس رضوی در قیاس با قبل از انقلاب تا 14 برابر افزایش داشته گفت: هنگامی که سخن از دستاوردهای انقلاب می‌کنیم، نمایش دستاوردهای تلاش یک فقیه و عالم دینی در عرصه عمرانی آستان قدس متبلور شده است.

وی یادآور شد: در زمان شاه تنها 4 میلیارد تومان برای عیاشی درباریان از وجوهات آستان قدس برداشته می‌شد اما در حال حاضر این وجوهات صرف فعالیت‌های فرهنگی، ساخت دانشگاه و پژوهشگاه‌های دینی و آموزشی می‌شود.

انتهای پیام/70006/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول