اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد برگزاری مسابقات فوتبال نونهالان آسیا:

توانایی مشهد فراتر از برگزاری این مسابقات است

معاون پشتیبانی ستاد برگزاری مسابقات فوتبال قهرمانی نونهالان آسیا گفت: با توجه به ظرفیت‌‌های بالای مشهد در زیر ساخت‌ها، توانایی مشهد فراتر از این مسابقات است.

توانایی مشهد فراتر از برگزاری این مسابقات است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از ستاد خبری مسابقات فوتبال قهرمانی نونهالان آسیا، احمد حاجی‌زادگان با اشاره به وجود حرم مقدس امام رضا(ع) در استان و دارا بودن امکانات فراوان میزبانی، اظهار داشت: با یک برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از تمام ظرفیت‌های استان می‌توان مشهد را به یک قطب بزرگ ورزشی در منطقه تبدیل کرد.

وی افزود: اگر نگاه و دید وسیع‌تری داشته باشیم، این بازی‌ها نه تنها بر فوتبال بلکه بر ورزش استان تاثیر مستقیم دارد و با توجه به اینکه چنین برنامه‌هایی در استان سابقه نداشته، می‌تواند یک نقطه آغاز پیشرفت برای خراسان‎رضوی باشد.

حاجی‌زادگان با اشاره به این موضوع که بعد از مدتی نگاه‌ها دوباره معطوف مشهد و فوتبال مشهد شد، افزود: در موقعیت کنونی که فوتبال استان دوران خوبی ندارد، برگزاری این مسابقات می‌تواند روزنه امیدی برای فوتبال استان باشد. به طور کلی انتخاب مشهد برای برگزاری این مسابقات امتیاز بزرگی محسوب می‌شود و این نشانگر این است چنین پتانسیلی در مشهد وجود دارد.

وی با بیان اینکه تمام مسائل این دوره از مسابقات باید استانداردهای جهانی را دارا باشد، یادآور شد: کوچکترین کمبودها از طرف نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازدیدها از مکان‌ها و قسمت‌های مختلف مشخص و رسیدگی می‌شود، به همین دلیل تمام سعی خود را می‌کنیم که قول میزبانی رقابت‌های بزرگتر و مهم‌تر منطقه را از نماینده کنفدراسیون بگیریم.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول