اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری سیرجان اعلام کرد

رسیدگی به جرائم انتخاباتی خارج از نوبت

رئیس دادگستری شهرستان سیرجان گفت: با تعیین شعب ویژه در دادگستری و دادسرای سیرجان، رسیدگی به جرائم انتخاباتی به صورت ویژه و خارج از نوبت امکانپذیر است.

رسیدگی به جرائم انتخاباتی خارج از نوبت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی نخعی در جلسه ستاد ویژه پیشگیری از جرائم انتخاباتی شهرستان سیرجان که با حضور فرماندار، دادستان، فرماندهان انتظامی، بخشداران و جمعی از  اصحاب رسانه تشکیل شد، گفت: با تشکیل جلسه‌های توجیهی و ارشادی و روشن کردن مصادیق محتوای مجرمانه می‌توان این‌گونه جرائم را کاهش داد.

وی نقش ستادهای مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی را مهم برشمرد و افزود: با تلاش این ستادها و رصد همه حوادث ضمن حفظ آرامش در جامعه از هر گونه تخطی از قانون در بدو امر جلوگیری می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان سیرجان تصریح کرد: در صورت امکان باید طی جلساتی به کاندیداهای شوراهای اسلامی نیز قوانین و مقررات یادآوری شود.

رئیس دادگستری سیرجان بر عدم بهره‌گیری اعضای شوراهای حل اختلاف و اعضای ستادهای مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی شهرستان از جایگاه خود به نفع کاندیداهای خاص تأکید کرد و گفت: با تعیین شعب ویژه در دادگستری و دادسرای سیرجان رسیدگی به جرائم انتخاباتی به صورت ویژه و خارج از نوبت امکانپذیر است.

وی خاطر نشان کرد: مدیران مسئول و خبرنگاران نشریات خبری با رعایت کامل خطوط قرمز قانونی از هر گونه سیاه‌نمایی و متشنج کردن فضای روانی جامعه جداً پرهیز کنند.

انتهای پیام/2446/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول