اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

کاهش 70 درصدی تلفات رانندگی درون‌شهری مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کاهش 70 درصدی تلفات حوادث رانندگی درون‌شهری در ایام نوروز در این استان خبر داد.

کاهش 70 درصدی تلفات رانندگی درون‌شهری مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، علیرضا مسکنی در مراسم صبحگاه عمومی یگان‌های نمونه فرماندهی انتظامی استان از تلاش و زحمات همه همکاران معاونت‌ها، پلیس‌های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها در برقراری نظم و امنیت ایام نوروز امسال قدردانی و اظهار کرد: مازندران در ایام نوروز امسال شاهد حضور بیش از 24 میلیون مسافر از اقصی نقاط کشور و تردد بیش از 3.5 میلیون خودرو در جاده‌های استان بود.

فرمانده انتظامی استان مازندران از کاهش 70 درصدی تلفات حوادث رانندگی در سطح شهرهای استان خبر داد و افزود: در جاده‌های استان نیز شاهد کاهش 40 درصدی تلفات حوادث رانندگی بوده‌ایم.

وی این موفقیت را مرهون تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی همه همکاران در طول ایام نوروز امسال دانست و افزود: نیروی انتظامی در ایام نوروز به عنوان دستگاه برتر در ستاد تسهیلات سفر استان معرفی شده است.

مسکنی با اشاره به برگزاری نظارت تخصصی ناجا در ماه‌های آینده از فرماندهی انتظامی مازندران بر آمادگی همه یگان‌ها برای ارائه گزارش و عملکرد به بازرسان تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین از شناسایی و دستگیری یکی از سارقان بانک ملی شهرستان نکا خبر داد.

مسکنی از تلاش‌ها و زحمات فرماندهی و کارکنان پلیس راه کیاسر ساری در کشف مقدار قابل توجهی مشروبات الکلی قاچاق در این محور قدردانی کرد و گفت: در سوادکوه و قائمشهر نیز مقادیر زیادی مواد مخدر در ماه گذشته کشف شده و با سوداگران مرگ مقابله جدی صورت گرفت.

مسکنی با بیان اینکه در سایه همدلی و وفاق کارکنان با همدیگر این موفقیت‌ها حاصل خواهد شد، افزود: همه نیروها از صف و ستاد در دستیابی به اهداف عالیه سازمان که همان برقراری نظم و امنیت در جامعه است، ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول