اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز امسال صورت گرفت

کاهش 8 درصدی تلفات جاده‌ای در استان اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: استان اصفهان در ایام نوروز امسال با کاهش هشت درصدی تلفات جاده‌ای مواجه بوده است.

کاهش 8 درصدی تلفات جاده‌ای در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی نیکبخت پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سطح شهر و استان اصفهان برای پذیرایی از مسافران در ایام نوروز اظهار کرد: ایام نوروز امسال تمام مسئولان اصفهان در راستای ایجاد امنیت در سطح شهر و پذیرایی از مسافران نوروزی از هماهنگی‌های لازم برخوردار بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اصفهان در ایام نوروز امسال با افزایش تعداد مسافران در جاده‌های استان مواجه بوده است، اضافه کرد: استان اصفهان در مرکز کشور قرار دارد و بسیاری از مسافران از سراسر کشور برای سفر به بسیاری از شهر‌ها از جاده‌های اصفهان عبور می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان در ایام نوروز امسال با کاهش هشت درصدی تلفات جاده‌ای مواجه بوده است، تصریح کرد: درصد بالایی از تصادفات رخ داده در جاده‌های اصفهان به واژگونی خودرو‌ها اختصاص داشته و کاهش تلفات جاده‌ای به این دلیل بوده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان شهر و استان باید با اتخاذ تدابیر مناسب در راستای ساماندهی و کاهش تصادفات جاده‌ای تلاش کرده و بر روی این موضوع سرمایه‌گذاری کنند، تاکید کرد: امسال افزایش تخلفات در جاده‌های اصفهان افزایش یافته و درصد بالایی از برخورد‌های پلیس با تخلف سرعت بوده است.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول