اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه جیرفت خبر داد:

کاهش 30 درصدی تلفات جاده‌ای در جیرفت / افزایش 50 درصدی اعمال قانون نسبت به سال گذشته

فرمانده پلیس راه جیرفت گفت: از زمان آغاز تعطیلات سال نو تا به امروز تلفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته 30 درصد کاهش داشته است.

کاهش 30 درصدی تلفات جاده‌ای در جیرفت / افزایش 50 درصدی اعمال قانون نسبت به سال گذشته

حسین مسکونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه پلیس راه جیرفت در ایام نوروز سال جاری برای افزایش امنیت جاده‌ای و کاهش تصادفات اظهار داشت: در ایام سال جدید حضور پررنگ پلیس راه در جاده‌ها 30 درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشت که این امر از جمله نتایج استقرار قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان است.

وی با بیان اینکه در این ایام اقدامات فرهنگی نیز در راستای تشویق به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی انجام شده است، افزود: توزیع بسته‌های فرهنگی، نصب بنر در جاده‌ها و ارسال پیامک از جمله این اقدامات است.

مسکونی تصریح کرد: در این ایام چهار ایستگاه پلیس راه برای راهنمایی مردم راه‌اندازی شد، از زمان آغاز تعطیلات سال نو تا به امروز نسبت به سال گذشته تلفات جاده‌ای 30 درصد کاهش داشته است و برای افزایش امنیت جاده‌ای در محور دلفارد نیز تابلوی کامیون ممنوع نصب شده است.

وی خاطر نشان کرد: محدودیت‌های ترافیکی محور دلفارد علاوه بر نصب تابلو از طریق رسانه‌ها نیز اطلاع‌رسانی شد و این طرح تا 17 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد، اما به دلیل کوهستانی بودن این مسیر به دنبال این هستیم تا این مسیر برای حفظ جان مردم و کاهش تصادفات برای همیشه کامیون ممنوع شود.

فرمانده پلیس راه جیرفت با بیان اینکه از 24 اسفند ماه سال جاری تا امروز در حوزه پلیس راه جیرفت چهار فقره تصادف رخ داده است و چهار نفر جان خود را در این حوادث از دست داده‌اند، گفت: اعمال قانون نیز در این حوزه نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.

مسکونی با اشاره به اجرای طرح کنترل نامحسوس در جاده‌ها اذعان داشت: با ابراز تأسف با همه پیگیری‌هایی که در این زمینه انجام شد، مسئولان محلی شهرستان جیرفت همکاری لازم در راستای واگذاری خودرو برای اجرای این طرح در محورهای جیرفت را نداشتند.

انتهای پیام/2655/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول