اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس راه گیلان:

تلفات جاده‌ای گیلان 25 درصد کاهش یافت

سرپرست پلیس راه گیلان از کاهش 25 درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای استان در فروردین امسال خبر داد.

تلفات جاده‌ای گیلان 25 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهیار رستگار عصر امروز در نشست انتظامی استان با بیان اینکه در طرح نوروزی امسال شاهد کاهش 22 درصدی کشته‌های جاده‌ای بودیم، اظهار کرد: با تدبیر فرمانده انتظامی استان و همکاری مردم و با توجه به اقدام‌های فرهنگی و انتظام‌بخشی و تلاش مضاعف کارکنان پلیس راه، در فروردین امسال تلفات ناشی از حوادث جاده‌ای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت 413 فقره تصادف مهم در جاده‌های استان رخ داد که بر اثر این تعداد حادثه رانندگی، 556 نفر مجروح و 42 نفر نیز کشته شدند.

این مسئول، با بیان اینکه فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 انسان کمتر کشته شده است، اذعان کرد: این امر ناشی از رعایت مقررات توسط رانندگان و همچنین برخورد قاطع پلیس راه استان با تخلفات رانندگی بوده است.

وی با اشاره به برخورد پلیس راه با تخلفات رانندگی، یادآور شد: در مدت مذکور با 100 هزار راننده متخلف برخورد شد.

رستگار، جریمه 40 میلیارد ریالی را نتیجه تخلفات رانندگان متخلف دانست و تصریح کرد: در مدت مذکور یک‌هزار و 290 دستگاه موتورسیکلت و دو هزار و 484 دستگاه خودرو نیز به دلیل ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز توقیف شدند.

وی عمده تخلفات کنترل شده توسط پلیس راه استان را از نوع حادثه‌ساز ذکر کرد و متذکر شد: بدون تردید کاهش تصادفات و تلفات به دلیل هدف‌گیری دقیق و برخورد شدید و بدون اغماض پلیس راه با رانندگان حادثه‌ساز بوده است.

انتهای پیام/2300/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول